Dánská společnost Astralis Group se stala první esportovou organizací, která v listopadu 2019 provedla první veřejnou nabídku akcií (IPO). Ve své první výroční zprávě hlásí celkový příjem 6,5 milionu euro, což je o 750 000 euro více, než požadují finanční pokyny v prospektu firmy. Zároveň v souladu s jejich předpoklady, zisk před odečtením úroků, daní a odpisů (EBITDA) činil celkem mínus 4,6 milionu euro namísto 3,06 milionu euro. Pro rozpočtový rok končící 31. prosince 2020 Astralis Group předpokládá čistý příjem 8 až 9,3 milionu euro a EBITDA mezi mínus 470 000 a 670 000 euro.
Zatímco byla organizace Astralis založena teprve během léta 2019, její činnost se dá zpětně vysledovat až někdy do roku 2016, kdy generální ředitel Nikolaj Nyholm a vedoucí obchodní ředitel Jakob Lund Kristensen společně založili RFRSH ApS. Od svého vzniku stihlo RFRSH provozovat několik esportových podniků, a to včetně týmů Astralis, Origen, Heroic a Godsent, a stejně tak i turnajový okruh BLAST Pro Series. Po výkupu celého řízení, v srpnu 2019, se aktivity týmů Astralis a Origen staly novým výchozím bodem nadšeného majitele Astralis Group.
Generální ředitel, Anders Horsholt, je s současným výsledkem, který částečně předpokládali, spokojený. Dle něho jako firma působí teprve krátkou dobu, proto ani s žádným překvapením nepočítali, až tedy na vyšší příjmy, které získali díky výhrám týmu Astralis. Obecně všechny týmy si vedly dobře – Astralis Group momentálně vlastní tři týmy napříč různými esportovými tituly: Astralis v CS:GO, Origen v League of Legends a Future FC ve FIFA 20. Origen sdílel první místo v LEC, zatímco Astralis se v Counter-Striku umisťuje na předních světových příčkách.
V roce 2019 tým Astralis vyhrál 6 turnajů a vydělal tak 5,3 milionu euro (81 % čistého zisku skupiny), zatímco Origen a Future FC dohromady započítaly 16 % a 3 %. Jak se Astralis Group zvětšuje, roste i počet jejich partnerů a sponzorů. Od roku 2019 sem patří například Jack & Jones, Unibet, Secretlab, Turtle Beach, Logitech, Synam a Audi. Od začátku roku 2020 se znovu rozrůstají a začínají spolupráci s Royal Unibrew, CS Virtual Trade, GLHF Media a Omen.