Agenti
Minulý měsíc uniklo na povrch, že bychom měli mít po spuštění hry k dispozici osm agentů, ale podle nových informací jich nakonec bude dokonce devět. Zvláštní pozornost na sebe strhl agent Breach, který je podle reakcí opravdu silný, za což vděčí celému svému arzenálu. Ve zkratce má tento agent k dispozici schopnost fungující jako flashbang a aby toho nebylo málo, má dokonce i stun granát, který zpomaluje a výrazně protivníkům ztěžuje míření. Jestli vám tohle nestačilo jako důkaz, tak podle komentářů jeho ultimátka Rolling Thunder uděluje přemrštěné množství poškození. I ostatní agenti se ve výsledku setkali s pochvalami od testerů hry, jenom Omen trochu zaostává, protože jeho ultimátka From the Shadows si prý prošla nerfem, který ho vážně oslabil. Co se týče agentů, skvělou zprávou je, že hned po pár zápasech se vám zadarmo jeden z nich odemkne. V minulém článku jsme zmiňovali možné informace o nadcházejícím agentovi nesoucí jméno Dillion, ale kromě polské stránky, ze které informace pochází, se s ním zatím nikdo nesetkal.
Kosmetické doplňky
Co se týče skinů a dalších doplňků, systém by měl být podobný hrám jako League of Legends, CS:GO nebo Apex Legends. Každý agent bude mít vlastní úkoly, skrze které si zdarma odemkne nějaký kosmetický doplněk. V testovací verzi hry sice žádné doplňky a skiny ještě nebyly, ale i tak se o nich debatovalo, tudíž se můžete těšit na skiny zbraní, přívěsky a spreje. Skiny zbraní budou mít různé sety, které se pravděpodobně univerzálně odemknou pro úplně všechny zbraně.
Hodnocené zápasy
Jestli vás zajímají divize, celý princip bude kopírovat League of Legends, akorát jednotlivé ranky získají nová označení. Bylo zmíněno osm různých ranků: Mercenary, Soldier, Veteran, Hero, Legend, Mythic, Immortal a ten nejvyšší, Valorant. Každý rank má také 3 tiery, kterými si hráč musí projít, aby mohl postoupit na další divizi, všechno je to opravdu hodně podobné systému z LoL, a to i včetně faktu, že nejvyšší divize Valorant tyto 3 tiery už mít nebude (podobně jako Challenger). Vybírání agentů při zápasech funguje obdobně, jako tomu bylo dříve v Overwatchi – kdo dřív přijde, ten dřív mele, nebo spíš, kdo má rychlejší internet, ten si svého agenta rychleji naklikne. Zatím se však neobjevily žádné zmínky o banování charakterů, nejspíš i proto, že jich zatím není dostatek.
Bonusové kolo
Stejně tak, jako tomu je u jiných FPS titulů, i zde po vyrovnaném konci zápas neskončí remízou, ale spustí se bonusové kolo. Celý zápas vždy skončí po 25 kolech a pokud je stav 12:12, přesune se boj do bonusového kola a tým, který dosáhne 13. vítězství, vyhrává celý zápas. Také už víme, že se herní měně říká "creds" a každý hráč má na začátku bonusového kola k dispozici hned 5000 těchto kreditů.
Další důležité informace
Zbraně jsou opravdu velice podobné těm v CS:GO a bude klíčové si každou z nich osvojit. Údajně zaměřování ovlivní fire rate dané zbraně, tudíž bude často lepší střílet od boku. Také byl prý potvrzen mód pro procvičování na soukromém serveru, který obsahuje cvičnou střelnici. Testerům se mimo jiné dostalo možnosti hrát v 4:3 rozlišení, ale dopadlo to stejně jako v CS:GO, kde se na monitoru objeví černé části, takzvané black bary. Hráči si pomocí tlačítka M mohou zobrazit mapu, ve které však zatím chyběla kvůli bugům jména lokací. I ve Valorantu se objeví systém pingů, které stejně jako v LoL, slouží k různým účelům. Objevuje se zde i novinka co se zneškodňování bomby týče, protože při přerušení se neresetuje čas úplně. Pokud se hráč dostane až do poloviny času zneškodňování, uloží se mu zde postup a následně může odběhnout a později zneškodňování dokončit, aniž by musel začínat od začátku. Ve Valorantu jsou také custom servery, které fungují jako privátní zápasy mezi deseti hráči.