O podporu esportu projevily v minulosti ve velkém zájem automobilky jako Mercedes, KIA nebo Honda a třeba na finále posledního MČR v počítačových hrách dovezly finálové pětice auta značky Hyundai. BMW nyní učinilo velký krok, a to spojení s pěti velkými esport týmy. T1, dříve známé jako SK Telecom, se pohybuje dlouhodobě na špičce korejské i celosvětové League of Legends scény, ale své zastoupení má i ve hrách Dota 2, Hearthstone, Super Smash Bros.
Organizace FunPlus Phoenix se proslavila vítězstvím čínské LPL a posledního světového šampionátu v League of Legends. V poslední době byla krátce vidět i na vrcholové CS:GO scéně, kde chvíli zaštiťovala dánskou sestavu Heroic. Spolupráce má na League of Legends komunitu působit opravdu ve velkém, jelikož se BMW dohodlo i s nejlepšími týmy Evropy (Fnatic a G2) a Severní Ameriky (Cloud9). Právě s Cloud9 už ale BMW spolupracuje téměř rok. Nyní se ale regionální podpory dohoda globalizuje.
Steven F. Althaus, šéf globálního marketingu BMW:
Ředitel G2 Esports, Carlos “ocelote” Rodriguez:
Ředitel a spoluzakladatel Cloud9, Jack Etienne: