Riot se ve svém prvním větším patchi rozhodl zatnout tipec hned dvěma nejsilnějším a nejpoužívanějším agentům, tedy Raze a Sage. Právě Raze je jednou z postav, která při zápasech absolutně dominuje svým raketometem a ošemetnými granáty, které považuje většina hráčů za přemrštěně silné. Dříve bylo řečeno, že schopnosti budou spíše taktickým doplňkem a neslouží primárně k zabíjení, což si s Raze naprosto protiřečí. I když je její ultimátní schopnost strašákem všech oponentů, právě její granáty, Paint Shells, jsou v současnosti ve hrách největším neřádem a k tomu se před nimi ještě špatně utíká.
Raze bude nyní mít:
- snížený počet Paint Shells ze dvou na jeden granát
- možnost resetovat cooldown na Paint Shells po dvou úspěšných zabitích
- upravený zvuk schopností, aby byly lépe slyšet v soubojích
- po hození Paint Shells minimální dobu trvání před výbuchem
Další adeptkou je healerka Sage, která sice hromadně nelikviduje soupeře svými schopnostmi, ale i tak je jednou z nejsilnějších agentů ve hře, protože ji může velice snadno a významně ovlivnit. Kromě úplného healu a oživení spojence, navíc může kontrolovat některé body na mapě pomocí své zdi a zpomalujících orbů. Celkově je její výkon o dost lepší, než u dalších kolegů, proto je Sage dalším cílem změn, ve kterých setká s nerfem, ale i lehkým buffem své zpomalovací schopnosti.
Změny u Sage:
- zpomalující orby nyní zpomalují i nepřátele, kteří skáčou, nebo se jinak ocitli ve vzduchu
- hráči mohou nyní projít skrze zpomalující pole, aniž by vydali zvuk
Kromě nerfů dvou nejsilnějších agentů si určitými změnami prošly například i mapy nebo celkový zážitek ze hry. Ve Splitu se posunul orb z B Midu na B Main, vyřešily se určité problémy s připojením i snímky za sekundu a došlo k opravení několika chyb, včetně Cyphera, který už nemůže svou kameru vybavit zbraní. Poslední výraznou změnou je zvýšení poškození nožem do zničitelných předmětů, jako je zeď od Sage, či dveře na mapě Haven.