Legendární midlaner korejských T1 je obrovskou tváří esport scény League of Legends a není tak divu, že se jeho obličej objevuje na všech reklamních materiálech. Lotte Confectionery si trojnásobného mistra světa vybralo jako hlavního ambasadora nové edice kornoutkových zmrzlin a Fakerův produkt si tak nejen Jižní Koreji vychutnají hned ve třech příchutích: vanilka, čokoláda a jablko. Značka tak chce upoutat pozornost a oslovit zejména mladší generace, na které má Faker a jeho kariéra obrovský vliv.
V následujících dnech údajně v Jižní Koreji vyjde i nová televizní reklama, samozřejmě s Fakerem v hlavní roli. Nová zmrzlina by měla být brzo v dalších světových regionech, včetně Evropy a Severní Ameriky. Velkou kampaň chystá Lotte Confectionery hlavně ve spojení s letní sezónou americké ligy LCS, kterou bude sponzorovat.
Ve světě esportu rozhodně nejde o první podobný počin. Ninjas in Pyjamas třeba přišli s čokoládovou tyčinkou nebo burgerem v McDonalds, značky Coca-Cola i KFC spolupracovaly s hrou League of Legends v rámci světových šampionátů. Vlastní zmrzlinu jsme ale ještě nezaznamenali, zvlášť, když její značku zaštiťuje jen jediný hráč.