Poslední dobou se to jenom hemží stížnostmi celé Valorant komunity na špatný design třech dostupných map, zejména v kontextu s obrovským množstvím rohů a zákoutí, kam se nepřítel může schovat. Protože je negativních ohlasů stále více, donesly se i k samotnému hernímu designérovi Valorantu, Salu 'Volcano' Garozzovi, který se k problematice vyjádřil na svém streamu. Volcano, který má na svědomí několik CS:GO map, ovšem s kritikou nesouhlasí a snaží se vysvětlit, proč jsou mapy navrženy tímto stylem.
Hlavním důvodem je množství schopností agentů, které vás mohou snadno vystopovat a až se hráči naučí tyto dovednosti efektivně využívat, uvědomí si, proč je dobré mít na mapě tolik různých zákoutí. Riot měl zpočátku verzi Valorantu, kde nebylo ani zdaleka tolik rohů, ovšem ukázalo se jako velice obtížné držet pozice s tím, kolik užitečných schopností má útočící tým k dispozici. K problému se vyjádřil i bývalý profesionální Counter-Strike hráč DaZed.
Hlavní myšlenkou a obranou současného stavu map na Valorantu je tedy čas. Během hraní by se hráči měli správně naučit všechny schopnosti a prozkoumat potenciál jednotlivých agentů, s čímž jim počet rohů a všelijakých úhlu nejenže přestane dělat problémy, ale dokonce začne dávat smysl. Kdo touží po dalších informacích, tak se k problematice vyjádřil i YouTube kanál exaltedjoss27, který celou situaci rozebral a vysvětlil, dokonce mapy porovnal i se stylem CS:GO.