Úpravy zbraní
V patchi 0.50 dojde k úpravám zbraní, a to ve velkém! Dosud hráči mohli střílet celkem přesně, pokud přecházeli z běhu do klidové fáze, což někdy vypadalo, jako by vás soupeř trefil do hlavy za běhu. S touto změnou se také mění rychlost, než se dostanete do stavu úplného klidu a tedy maximální přesnosti z 25% na 30%. U všech útočných pušek byla navíc snížena doba obnovy přesnosti spreje, tudíž by nyní mělo být daleko jednodušší a efektivnější střílet po jedné kulce či dávkách. Vývojáři si jsou vědomi, že oproti útočným puškám, si kulomety vedou o dost hůře a chtějí je zesílit v tom, v čem by měli excelovat – tedy vysypat na soupeře pořádnou dávku střel, zatímco zbraň stále nabírá na nebezpečnosti a síle. Ares i Odin tudíž dostanou buff na zpětný ráz, zatímco Ares ještě zlevní o 100 kreditů.
Úpravy agentů
Sage
- Doba zpomalujícího orbu snížena z 9 na 7 sekund
- Sníženo zpomalení tohoto orbu z 65 % na 50 %
Cypher
- Klec už nebude zpomalovat oponenty, kteří jdou skrz
- Pokud je jeho kamera zničena, zvyšuje se mu cooldown z 30 na 45 sekund
Omen
- Smoke bude nyní místo 12 sekund trvat 15
- Navíc bude zvýšena i rychlost projektilu smoku
- Přebíjecí doba bude navýšena z 30 na 35 sekund
Viper
- Radius její toxické zóny bude zvýšen z 350 na 450 jednotek
Sova
- Sovův dron nyní obdrží vlastní zvuk pro rotory motoru
Brimstone/Phoenix/Viper
- Abyste neobdrželi poškození od schopností těchto agentů, budete muset vyskočit výš (změna je zejména kvůli b-hopperům), a to z 80 na 120 jednotek
- Navíc se navýší i rychlost ticků poškození těchto schopností
Dojde i ke změnám cen schopností jednotlivých agentů. Sage nyní musí za zeď zaplatit místo 300 kreditů 400, Razina mina podražila ze 100 na 200, stejně tak i Phoenixův curveball, Brimstonova zápalná střela rovněž podraží ze 200 na 300 a jako jediná obdrží slevu Jett, jejíž skok zlevnil z 200 na 100 kreditů. Armor, který si přenesete z minulého kola se vám již neničí, když si koupíte nový, což vám umožní nový armor zase prodat a vrátit se k předešlé hodnotě. Také už nebude možné si nahrabat 12 000 kreditů, maximální hranice se snižuje na 9 000.
Úpravy map
Split
- Došlo k několika změnám, které by měly zlepšit život útočníkům, patří sem především rozsáhlé úpravy bariér při začátcích kol, ale i lehké úpravy některých textur
Haven
- Ve hře je nový systém, který bude mít negativní efekt na každého, kdo se bude pokoušet opustit herní prostor
- Aktualizace některých vyvýšených pozic, které nyní mají odpovídající zvuky
Split/Haven/Bind
- Úpravy, které by měly Cypherovi zamezit v pokládání kamer mimo zamýšlený prostor
- Spike už se nebude zasekávat na vyvýšených pozicích, ale automaticky spadne dolů
- Opravy míst, kde šipka ze Sovova dronu mohla prolítnout skrze mapu
Vývojáři si s novým patchem dali spoustu práce a my vám vypíchli ty nejdůležitější body, které ovlivní hru. Koho ovšem zajímá detailní výpis všech změn, kam dále patří i nově vylepšené HUD a UI, či další upgrady, které by vám měly zpříjemnit hraní, nemluvě o opravdu dlouhém seznamu bugfixů, můžete si celý text řádně prostudovat zde.