Přejít k hlavnímu obsahu

Patch 1.02 do hry přináší kompetitivní režim a konečně známe přesný čas spuštění!

24. 6. 2020 | 21:15 VALORANT
Nový patch 1.02 do hry přináší vytoužený kompetitivní režim, který si prošel od uzavřené změny drobnými změnami. Dále se můžete těšit na hromadu úprav agentů, zvláště u Viper, ale i jednotlivých lokací na všech dostupných mapách a spoustu dalších aktualizací a balančních změn.
Valorant Patch 1.02
Valorant Patch 1.02

UPDATE: Vývojáři se konečně vyjádřili ohledně času, kdy do hry dorazí vytoužený kompetitivní režim! Pro nás evropské hráče to tedy znamená, že si rankedy budeme moct konečně zahrát ve čtvrtek 25. června v 5 ráno. Ti z vás, kteří nestačili vstřebat všechny změny, které nová aktualizace přinesla, v článku máte nejdůležitější body celého patche.

Summary

Úpravy agentů

Viper

  • Toxic Screen lze nyní efektivně pokládat i skrze stěny, tudíž se otevírá daleko více využití
  • Snake Bite nyní dává poškozeným hráčům na krátký čas debuff Fragile, který zvyšuje hráčovo obdržené poškození
  • Poison Orb se nyní z původních 5 sekund může znovu aktivovat až za 6

Jett

  • Blade Storm se znovu obnoví, pokud jím zabijete Phoenixe v ultimátce

Reyna

  • Nyní se objeví Soul Orb i poté, co zabijete Phoenixe v ultimátce

Cypher

  • Opravena chyba, kdy jeho kamera mohla zabránit zneškodnění Spiku
  • Opravena chyba, kde hráči mohli umístit Cyber Cage na Trapwire
  • Kamera nyní neprojde teleportem na Bindu, když je umístěna na jeho rámu zvenku

Obecně se úprav dočkaly efekty při vstupu či opuštění smoku, po současných změnách by tak efekty smoku neměly hráče trestat až přespříliš. Proběhnout skrze smoke tedy stále bude riskantní, avšak daleko rozumněji vybalancované.

Úpravy zbraní

Bucky

  • Změněna přesnost, když se pohybujete v podřepu ze 3.45 na 4.1
  • Přenost při chůzi snížena z 6.4 na 4.4
  • Přesnost za běhu zvýšena z 3.5 na 6.4

Úpravy map

  • Změn se dočká i několik lokací na všech mapách, které můžete níže vidět na obrázcích

Haven

Haven změny

Ascent

Ascent změny

Bind

Bind změny

Split

Split změny

Spike Rush

  • Nový typ orbu – Tracer Orb, buff pro celý tým a na celé kolo, který poskytuje dvojnásobnou penetraci skrze zdi a odhaluje zasažené protivníky na 0.75 sekundy
  • Speed Boost se mění na Combat Stim – čas přebíjení, pro vytažení zbraně a pro obnovení spreje snížen o 30 %, rate of fire zvýšen o 30 % a jump force o 25 %
  • Plague Orb nyní sdílí pool s Paranoia Orbem – ve hře se může objevit pouze jeden z nich, za kolo se může objevit pouze jeden Plague Orb, redukce životů se snižuje z 90 na 50
  • Deception Orb nyní sdílí pool s Plague Orbem – ve hře se může objevit pouze jeden z nich, za kolo se může objevit pouze jeden Deception Orb, doba trvání snížena z 10 na 8 sekund, tunelová vize byla snížena o 20 %

Kompetitivní mód

  • Do hry konečně přichází kompetitivní režim, který bude k dispozici již v tomto patchi, jednotlivé změny najdete zde

Vývojáři tradičně odvedli spoustu práce i co se HUD a UI týče, stejně tak se i nadále snaží zlepšovat váš požitek ze hry. V souvislosti s touto tématikou nyní ve hře najdete možnost pro Early Surrender, takže si budete moci odhlasovat kapitulaci. Navíc se upravuje pro některé velice otravný zpomalující efekt, když do vás střílí nepřítel. Z 80 % se tak snižuje na 70 %, pokud vás oponent prostřeluje skrze zeď, efekt se ze 35 % snižuje na 25 %. Samozřejmě ani tato aktualizace se neobešla bez hromady bugfixů, jejichž plný seznam si můžete načíst zde. Údržba příjde až nad ránem a hra tak nebude od 5 ráno k dispozici, tudíž všech změn se dočkáme až ve středu. Kdo by si chtěl dát shrnující opáčko, Straty si pro příležitost nového patche připravil další video, kde s vámi všechny změny dopodrobna probere, tak si ho nenechte ujít!