Přejít k hlavnímu obsahu

Aktualizace 10.14? Servírujeme kompletní přehled!

13. 7. 2020 | 20:59 Teamfight Tactics
Vítejte, vesmírní čarodějové! Dnes si rozebereme update 10.14, ve kterém Riot provedl několik výrazných změn, oproti předchozí opravě 10.13, ve které byly spíše menší úpravy hry. Tak nebudeme otálet a půjdeme rovnou na to!
Teamfight Tactics Galaxies 10.14
Teamfight Tactics Galaxies 10.14

Je za námi téměř týden po spuštění nejnovější aktualizace 10.14 a my tady máme kompletní shrnutí. Hlavním cílem této aktualizace je oslabit hrdiny, kteří si vedli dobře a posílit ty méně hrané. Také máme novou Galaxii!

Zde jsou hlavní body:

  • Oslabená vlastnost Hvězdný strážce a Kybernetický
  • Posílení jednotlivých hrdinů Hvězdných strážců
  • Urgot se dočkal přepracování
  • Bedny s Neečinou pomocí nyní obsahují i zlaťáky
  • Nový systém vyřazování
Teamfight Tactics Galaxies 10.14

Hvězdní strážci, tak jak fungovali, byli pro Riot trnem v oku už delší dobu. Tvůrci si konečně našli čas tuto vlastnost přepracovat a jako příklad si můžeme uvést Syndru. Dostala sice menší oslabení, které se týká Hvězdných strážců, ale zato dostala vyšší poškození kouzly za 2 a 3* hrdinu a také má nyní nižší celkovou manu, takže by si zase mohla vést dobře jako hlavní nositelka poškození.

Velké oslabení dostala také vlastnost Kybernetický. Tito hrdinové byli v předchozí aktualizaci bráni jako nejstabilnější a nejsilnější kompozice jak v rané fázi, tak v prostředku i konci a celou hru jednoduše dominovali. Vydatné posílení obdržel například Jarvan IV, kterého by tvůrci rádi viděli v kombinaci s dalším Ochráncem na začátku hry, kdy se hrávali hlavně Rváči, nebo Předvoj. V neposlední řadě se změna dotkla také Neečiny pomoci, která, když Vám spadne z modré nebo zlaté bedny, nyní dává také zlaťáky. Takže v začátku hry nemusíte mít pocit, že trpí Vaše ekonomika.

Zajímavá je také úprava remíz. Nyní životy hráčů nekončí na 0, ale dostávají se do záporné hodnoty, podle utrženého poškození. Když teď vypadnou dva hráči ve stejném kole, tak se lépe umístí ten, který má menší záporné číslo.

Urgot se dočkal přepracování.  Jsme si vědomi, že hrát proti tomuto hrdinovi může být dosti frustrující a abychom byli upřímní, bude to takto nejspíš vždy, díky tomu, jak je navržen. Určitě znáte obdobný příběh typu: „Měl jsem 9lvl full item mecha a ten 1* Urgot ho prostě trefil kouzlem a sežral…“ Tak tohle se bude bohužel (dík?) dít pořád, právě proto byl navržen. Ale teď by měl být trochu více „fér“ a předvídatelnější. Teda prý...

A v poslední řadě TFT oslavilo minulý týden první rok své existence! Při této příležitosti proto Riot udělí každému, kdo si během této aktualizace TFT zahraje, speciální gesta s Narozeninovým tučňákem. Kdo umí anglicky, může se podívat na video níže, kde hlavní vývojář TFT Riot Mortdog detailně popisuje změny z pohledu tvůrců. Enjoy.

DODATEČNÉ ÚPRAVY

8. 7. 2020 - Rychlá balanční oprava Syndry

Syndra

"Syndra až příliš rozdávala rány jako by se nechumelilo. Zvyšujeme její celkovou manu, abychom jí snížili frekvenci sesílání schopností."

  • Syndra – celková mana: 40 ⇒ 50

HLAVNÍ BODY

Systémy

Bedny s Neečinou pomocí

"Získání Neečiny pomoci z modré nebo zlaté bedny má často negativní dopad na vaši ekonomiku, zvlášť v úvodu zápasu. Proto zvyšujeme počet zlaťáků, které se nacházejí v bednách společně s tímto předmětem."

  • Modrá bedna: Neečina pomoc ⇒ Neečina pomoc + 2 zlaťáky
  • Zlatá bedna: Neečina pomoc + 3 zlaťáky ⇒ Neečina pomoc + 5 zlaťáků

Remízy

"O vašem závěrečném umístění se rozhodne až po skončení všech bojů, ne okamžitě po utrpění smrtícího poškození. Smrtící poškození nyní může hráčovo zdraví snížit do záporných hodnot. Pořadí hráčů vyřazených během téhož kola bude určeno dle těchto kritérií:"

  • Celkové nejnižší záporné zdraví
  • Je-li záporné zdraví u několika hráčů totožné, rozhodne vyšší zdraví v kole před vyřazením
  • V nepravděpodobném případě, že by došlo k nerozhodnému výsledku u obou předchozích kritérií (!), bude závěrečné pořadí příslušných hráčů určeno náhodně

Galaxie

  • Nová galaxie: Trpasličí planetka – První a poslední řádek každé hrací plochy je deaktivovaný
  • Odstraněná galaxie: Mini mini legendy

VLASTNOSTI

Hvězdní strážci

"Hvězdní strážci mají příliš velkou část své síly vázanou ve vlastnosti, takže jsme se rozhodli ji odtamtud odčerpat a přesunout ji přímo do samotných šampionů. To by jim mělo umožnit dosahovat úspěchů i v jiných sestavách, aniž by se tím změnil celkový výkon dobře vyladěného týmu Hvězdných strážců."

  • Hvězdný strážce – sdílení many: 25/40/55 ⇒ 15/25/45
  • Poppy – počáteční/celková mana: 60/100 ⇒ 50/90
  • Zoe – počáteční/celková mana: 70/100 ⇒ 40/80
  • Neeko – počáteční/celková mana: 75/150 ⇒ 25/100
  • Syndra – počáteční/celková mana: 0/60 ⇒ 0/40
  • Soraka – počáteční/celková mana: 50/125 ⇒ 50/120
  • Janna – počáteční/celková mana: 50/130 ⇒ 30/100

Ostatní vlastnosti

  • Nebeský – léčení: 15/40/99 % ⇒ 20/45/150 %
  • Kybernetický – bonus ke zdraví a útočnému poškození: 350 a 40 / 600 a 75 ⇒ 300 a 35 / 550 a 70
  • Čaroděj – síla kouzel: 20/45/75 ⇒ 20/40/70

VYVÁŽENÍ ŠAMPIONŮ

Šampioni 1. úrovně

  • Jarvan IV. – zdraví: 650 ⇒ 700
  • Jarvan IV. – útočné poškození: 50 ⇒ 55
  • Jarvan IV. – mana: 50/100 ⇒ 40/80
  • Jarvan IV. – bonus Bezvěké standarty k rychlosti útoků: 0,65 / 0,75 / 0,85 ⇒ 0,75 / 0,85 / 0,95
  • Xayah – rychlost útoků: 0,8 ⇒ 0,9

Šampioni 2. úrovně

  • Mordekaiser – zdraví: 650 ⇒ 700
  • Mordekaiser – poškození Nezničitelným: 50/75/125 ⇒ 75/100/200
  • Rakan – zdraví: 600 ⇒ 700
  • Yasuo – celková mana: 90 ⇒ 80

Šampioni 3. úrovně

  • Ashe – zdraví: 600 ⇒ 650
  • Ashe – rychlost útoků: 0,8 ⇒ 0,85
  • Ashe – poškození Očarovaným křišťálovým šípem: 200/275/550 ⇒ 200/300/600
  • Ashe – trvání omráčení Očarovaným křišťálovým šípem: 2/2/2 ⇒ 2/3/4 sekund
  • Ezreal – útočné poškození: 60 ⇒ 50
  • Ezreal – počáteční mana: 50 ⇒ 30
  • Karma – štít z Povzbuzení: 250/400/800 ⇒ 300/450/900
  • Karma – bonus k rychlosti útoků: 50/75/125 % ⇒ 70/90/150 %
  • Neeko – zdraví: 800 ⇒ 850
  • Neeko – brnění: 45 ⇒ 50
  • Shaco – celková mana: 80 ⇒ 70
  • Syndra – poškození Uvolněnou energií (za každou kouli): 100/125/200 ⇒ 100/140/220
  • Vayne – zdraví: 550 ⇒ 500
  • Vayne – útočné poškození: 60 ⇒ 50
  • Vi – poškození Napadením: 400/600/1200 ⇒ 350/550/1100

Šampioni 4. úrovně

  • Fizz – poškození Čelistmi: 450/600/5000 ⇒ 400/550/4000
  • Irelia – zdraví: 800 ⇒ 900
  • Irelia – útočné poškození: 70 ⇒ 85
  • Irelia – brnění: 35 ⇒ 50
  • Irelia – odolnost vůči magii: 20 ⇒ 40
  • Irelia – poškození Prudkými ostřími: 175/250/500 % ⇒ 225/250/500 %
  • Jhin – útočné poškození: 80 ⇒ 85
  • Jhin – rychlost útoků: 0,85 / 0,9 / 1,1 ⇒ 0,9 / 0,95 / 1,2
  • Jhin – poškození 4. výstřelem: 244/344/4444 % ⇒ 350/500/4444 %
  • Jinx – rychlost útoků: 0,75 ⇒ 0,7
  • Riven – štít: 225/375/1000 ⇒ 200/350/1000
  • Viktor – poškození Smrtícím paprskem (druhá část): 250/400/1500 ⇒ 200/325/1500

Šampioni 5. úrovně

  • Aurelion Sol – vysátí many: 15/25/50 ⇒ 10/15/50
  • Aurelion Sol – poškození Mobilizací flotily: 110/150/1000 ⇒ 90/150/1000
  • Janna – bonus k rychlosti útoků: 100/150/500 % ⇒ 80/125/500 %

Urgot

"Urgot se dočkal spousty změn, a tak dostal i svou vlastní malou sekci. Z pohledu vyvážení se momentálně řadí mezi slabší šampiony za 5 zlaťáků, bojovat proti němu je ale nepříjemné a hráči nemají příliš mnoho důvodů ke zvyšování jeho úrovně."

  • Brnění: 30 ⇒ 40
  • Odolnost vůči magii: 20 ⇒ 40
  • Dosah útoků: 660 ⇒ 420
  • Počáteční/celková mana: 40/90 ⇒ 50/100
  • Zaměřování schopnosti Sdílej mou bolest: Nejvzdálenější jednotka v dosahu útoků ⇒ Nejvzdálenější jednotka
  • Schopnost Sdílej mou bolest nyní zasáhne prvního nepřítele, se kterým se srazí, místo aby pokaždé zasáhla zamýšlený cíl
  • Poškození lze nyní zabránit (jednotka s Andělem strážným se oživí)
  • Snižování many za každé seslání: 10/20/90 ⇒ 20/30/100
  • Doba přitahování nepřítele se nyní odvíjí od úrovně hvězd
  • Doba přitahování: 1,5 sekundy ⇒ 3/2/1 sekunda

Předměty

  • Zabiják obrů nyní způsobuje poškození (před započítáním odolností), jež odpovídá jeho typu poškození (fyzické nebo magické)
  • Iontová jiskra – snížení odolnosti vůči magii: 50 % ⇒ 40 %

Opravy chyb

  • Ekkovo zpomalení se v jeho popisku nyní zobrazuje jako procento namísto desetinného čísla
  • Šampiony přitažené Threshovým Časovým průchodem už nelze využít ke zvýšení úrovně hvězd jiných jednotek
  • Vayniny útoky s bonusovým poškozením z Poslední hodiny nyní správně aktivují efekt Šermíře
  • Jednotky, na které Lulu seslala přeměnu, už neposkakují kolem, když je někdo omráčí
  • Opravena chyba, kvůli které Shaco občas nedostával stupně Temné hvězdy, pokud byl v okamžiku spojencovy smrti neviditelný
  • Aurelion Sol už nemůže sesílat svou schopnost, když si ho přitahuje Urgot

Mobilní koutek

  • Tlačítka Obchod a Koupit Zk. jsou nyní při přibližování a oddalování animovaná

Tak a to je ohledně změn vše. Co na ně říkáte? Už jste zvládli pořádně potrápit soupeře? Jaká je vaše nejoblíbenější kompozice?