Vývojáři Valorantu se znovu vyjádřili k několika nejčastějším otázkám, kde jako hlavní témata figurují funkce výběru mapy a replay systém ve hře. V současné době to vypadá, že výběru námi preferovaných map se prozatím nedočkáme. Riot tým má podložené obavy, že by mohlo dojít k narušení systému férových zápasů a navíc by to značně navýšilo dobu čekání na zápas. Kdyby se matchmaking rozdělil do oddělených map, snížil by se celkový počet hráčů ze současného hromadného matchmakingu, což by způsobilo zmíněné problémy.
říká Steven Eldredge, senior producent Valorantu.
Přestože v současné době není funkce libovolného výběru k dispozici, Riot má zájem prozkoumat a chopit se příležitostí pro uskutečnění funkčního replay systému přímo ve hře, jako je tomu například v jejich dalším titulu, League of Legends. Zatím není stanovené žádné datum, kdy by tato funkce měla být v klientu k dispozici pro veřejnost, ovšem dobrou zprávou je, že se touto vymožeností Riot vůbec zaobírá. Nejen, že budeme moci zpětně analyzovat naše zápasy za účelem se ve hře zlepšit, ale systém nám pomůže i s tvorbou dalšího obsahu a uchováváním vtipných vzpomínek.