Všichni si jistě dobře uvědomujeme, jakou hodnotu dnes má elektronický sport. Stále více lidí sleduje své oblíbené hráče na různých platformách a sledovanost raketově roste. Gary Vaynerchuk založil novou podsekci agentury VaynerSports teprve nedávno, teprve týden po zařazení baseballu do svého portfólia, a hned pod svá křídla zlanařit špičkového klienta. Ve světě tradičního sportu má Vaynerchukova společnost velké renomé a vytvoření nové odnože je pouze logickým krokem následujícím aktuální trendy a hledáním děr na trhu.
V prohlášení k založení VaynerGaming vyjádřil takto:
Do sítě VaynerGaming v nejbližších měsících nevyhnutelně padne více hráčů a Kyle “Bugha” Giersdorf je možná pouze prvním z řady. Bugha nadále sice zůstává pod organizací Sentinels, ve které se stal světovým šampionem a nejlepším hráčem roku 2019 napříč celým esportem. 17letý Američan nadále podává špičkové výkony a i nadále bude hájit barvy této organizace, ve které mu nově navázaným partnerství bylo vyjednáno lukrativnější prodloužení smlouvy. Kromě toho uzavřel Bugha i nový exkluzivní deal pro streamování na Twitchi.
NEW DIVISION 🚨 @VaynerGaming pic.twitter.com/2GBOX26cQ9
— VaynerSports (@vaynersports) July 14, 2020
Samotný Fortnite hraje spousta hráčů, kteří jsou jistě také kandidáty na reprezentaci VaynerGaming. Vzhledem k tomu, že na trhu esport stále roste, budou talentovaní a obchodovatelní hráči jako Bugha potřebovat něco, čím zaujmou při vyjednávání smluv a partnerství se značkami. Kromě těch tradičních a výše zmíněných byly pro úřadujícího mistra světa údajně skrze VaynerGaming vyjednány i dohody se společnostmi Samsung, Mondelez a Five Under. Tato partnerství značí začátek obchodního vztahu Bughy a Vaynerchukovou agenturou, a bude zajímavé sledovat, co si pro VaynerGaming připravilo následujících pár měsíců.