(Pokud jste si předchozí řádky nečetli znělým hlasem filmového traileru, tak si to prosím zopakujte a napravte to.)
V této aktualizaci proběhly spíše menší změny, oproti té předchozí. Díky novým změnám se doufejme aktuální meta dostane na lepší pozici. Silné meta charaktery, jako například Jhin, Soraka a Jarvan IV, jsou oslabeny, zatímco Graves a Jinx dostali posílení. Lucian má největší úpravu v aktualizaci a nyní uděluje kouzelné poškození.
Jako vždy přibude nová galaxie se jménem Planeta rabování, ve které za každé zabití můžete dostat stříbrnou minci, aby se odlišila od zlatých Pirátských. Ano, můžete sbírat oboje! Galaktická zbrojnice se dočkala přepracování — nyní místo dvou složených předmětů dostanete tři základní, takže je na vás, co si složíte dohromady.
Za zmínku stojí také změna jediné vlastnosti a to Nebeských. První bonus je snížený z 20 % na 15 %. Jak jsme již zmiňovali, tento patch je o menších změnách. Vývojářům přišlo moc jednoduché získat solidní léčivý bonus (20 %) a tak ho maličko snížili. Kdo chce větší bonus, musí hrát alespoň 4 nebeské a tam už je vše při starém.
Video s anglickým komentářem vývojáře Riot Mortdog se speciálním hostem – Riot Statikk.
Systémy
Galaxie
- Nová Galaxie: Planeta rabování. Všichni šampioni mohou po své smrti po sobě zanechat minci, především ti, kteří padnou mezi prvními.
- Galaxie Neekosmos byla ze hry odstraněna
- Galaktická zbrojnice byla upravena. Všichni hráči nyní obdrží 3 základní předměty namísto 2 složených.
Vlastnosti
- Nebeský: 20/45/150 ⇒ 15/45/150
Vyvážení šampionů
Šampioni 1. úrovně
- Graves – trvání oslepení Kouřovým granátem: 2/3/5 sekund ⇒ 3/4/6 sekund
- Jarvan IV. – bonus k rychlosti útoků z Bezvěké standarty: 75/85/95 % ⇒ 50/60/75 %
Šampioni 2. úrovně
- Darius – zdraví: 750 ⇒ 800
- Darius – celková mana: 60 ⇒ 50
- Lucian – celková mana: 0/35 ⇒ 0/30
- Lucian – poškození Neúnavným pronásledováním: 150/200/375 ⇒ 175/250/550
- Rakan – zdraví: 700 ⇒ 650
Šampioni 3. úrovně
- Ashe – počáteční mana: 50 ⇒ 40
- Mistr Yi – brnění: 30 ⇒ 50
- Mistr Yi – odolnost vůči magii: 20 ⇒ 35
- Neeko – počáteční/celková mana: 25/100 ⇒ 35/110
- Vayne – útočné poškození: 50⇒55
Šampioni 4. úrovně
- Jhin – poškození 4. výstřelem: 350/500/4444 % ⇒ 344/444/4444 %
- Jinx – rychlost útoků při 1. likvidaci: 50/70/100 % ⇒ 50/75/125 %
- Soraka – léčení Přáním: 375/550/20000 ⇒ 325/500/20000
- Viktor – celková mana: 70 ⇒ 60
Šampioni 5. úrovně
- Janna – počáteční/celková mana: 30/100 ⇒ 20/100
- Xerath – zdraví: 750 ⇒ 700
- Xerath – počáteční mana: 30 ⇒ 20
Opravy chyb
- Poškození z Nocturnovy Nepopsatelné hrůzy nyní správně interaguje se Rtuťovým pásem (nezastraší cíl, poškození se však aplikuje)
- V historii zápasů by se měly opět objevovat předměty všem hráčům, nejen tomu na prvním místě. Pokud se umístíte mezi 8 nejlepšími, máte nárok na plnohodnotnou historii zápasů.
- Prodleva na konci kola se vrátila, abyste měli čas posbírat svou odměnu
- Remízy by se nyní měly propočítávat správně i v případech, kdy se někomu zápas protáhne až do prodloužení