Přejít k hlavnímu obsahu

Poznámky k aktualizaci 10.16 aneb vše, co potřebujete vědět

5. 8. 2020 | 15:54 Teamfight Tactics
Další dva týdny jsou za námi a tak si představíme čerstvou aktualizaci s označením 10.16. Stávající meta je mnohem variabilnější, než tomu bylo pár týdnu zpátky, proto očekáváme pouze drobnější úpravy šampionů a vlastností. Jako vždy přibyla nová Galaxie s názvem Recyklační svět, která nahradí Galaxii Hvězdokupu. Do hry také přibyla nová vychytávka, která usnadní kombinování předmětů. Tak a teď už přímo k věci.
Poznámky k aktualizaci 10.16
Poznámky k aktualizaci 10.16

Minulá aktualizace nasměrovala metu moc dobře, proto nyní neočekávejte žádné zásadní změny. Herní vývojáři si tady kladli tři hlavní cíle. Také by jste měli vědět, že v této verzi hry se bude konat hodně světových soutěží, například kvalifikace na první oficiální mistrovství světa Teamfight Tactics.

  • Prvním cílem by mělo být upravení hodnot závěrečných stupňů vlastností tak, aby byly pro hráče zajímavé a chtěli je hrát. Když se vám to povede, tak by jste měli mít radost a jednoduše vyhrát. Získat je totiž není úplně jednoduché a ve většině případů potřebujete obracečku a poslední úroveň hráče
  • Druhým cílem je zvýšení zájmu hráčů ohledně skládání tříhvězdičkových šampionů. Místo toho, aby je hráči chtěli skládat, tak raději investovali jinam. Proto z nich není potřeba udělat nezbytnou podmínku pro dosažení vítězství, ale prvek, nad kterým by hráč měl pouvažovat
  • Posledním cílem si herní vývojáři vzali na starost složené předměty, které se moc nehrávaly. Nyní je upravují tak, aby byly zajímavější a tím i rozšiřují nové možnosti a strategie

 

Hlavní body TFT aktualizace 10.16

Nová Galaxie Recyklační svět

Když prodáte šampiona, všechny jeho složené předměty se rozpadnou na jednotlivé součásti. To samé platí i pro složené předměty, které získáte z karuselů nebo třeba Kayna. Tato Galaxie má tedy hodně komplexních možností, jak ovlivnit hru a tudíž prověří všechny vaše mozkové závity.

Za zmínku také stojí, že na hraní jakékoliv speciální Galaxie, kterých je celkem osm, máte vždy stejnou procentuální šanci — 10%. Na hraní normální Galaxie je šance 20%.

Nová Galaxie Recyklační svět

Recepty pro předměty se nyní nacházejí přímo ve hře!

  • Pravým kliknutím na libovolný předmět si zobrazíte, co je z něj možné postavit (Pokud hrajete na mobilu, stačí na něj klepnout)
  • Celé předměty, které lze v danou chvíli sestavit, jsou zvýrazněny
  • V popiscích složených předmětů se nyní zobrazují jejich recepty
Receptář

Zde si jako vždy můžete projít obsáhlý rozbor ve videu hlavního herního vývojáře Stephena 'Mortdog' Mortimera.

PŘEDMĚTY

Upraveno několik méně používaných předmětů, aby se otevřel prostor pro rozmanitější výbavu. Některé základní předměty by díky tomu už neměly budit dojem, že jste je dostali za trest.

  • Ruka spravedlnosti: Při zásahu vyléčí 50 zdraví ⇒ Poskytuje 50% léčení z poškození způsobeného schopnostmi i základními útoky
  • Magitechnická puškočepel: Přebytečné léčení provedené tímto předmětem se nyní ukládá do štítu (maximálně 400 bodů)
  • Medailónek železných Solari – síla štítu: 250/275/350 ⇒ 250/300/375
  • Runaanin hurikán – násobitel útočného poškození: 70 % ⇒ 75 %
  • Statikkova kudla – primární poškození: 90 ⇒ 85
  • Statikkova kudla nyní způsobuje dodatečných 85 bodů přímého poškození, pokud je cíl chráněn štítem nebo na něj působí omezující efekt
  • Lamač mečů – šance na odzbrojení: 25 % ⇒ 33 %

VLASTNOSTI

  • Ačkoliv se technicky vzato nejedná jen o vlastnost, odsátí many (zvýšení ceny následujícího kouzla pro zaměřený cíl) Ezrealem, Rouškou nehybnosti a Lovcem many bylo sníženo ze 40 % na 30 %
  • Časový – interval zvyšování rychlosti útoků: 8 / 3,5 / 1,5 / 0,75 sekundy ⇒ 8 / 3 / 1 / 0,5 sekundy
  • Špion: Skok nyní trvá pokaždé 0,6 sekundy (tudíž Špioni umístění do přední řady se už nedostanou do nepřátelského týlu rychleji)
  • Pilot mechů – poškození Mechanickou spravedlností: 700/750/800/850/900/1200/5000 ⇒ 650/700/750/850/900/1200/5000
  • Rebel – síla štítu: 150/210/330 ⇒ 150/225/400
  • Vesmírný pirát – šance na získání předmětu: 25 % ⇒ 33 %
  • Předvoj – bonusové brnění: 125/300/1000 ⇒ 125/300/900

ŠAMPIONI

1. úroveň

  • Fiora – zdraví: 450 ⇒ 500

2. úroveň

  • Zed – ukradené útočné poškození: 20/25/40 % ⇒ 20/33/50 %

3. úroveň

  • Bard – pasivní mana: 8/20/90 ⇒ 5/20/90
  • Mistr Yi – bonusové přímé poškození Vyvoleným: 75/100/175 ⇒ 75/100/150

4. úroveň

  • Fizz – poškození Čelistmi: 400/550/4000 ⇒ 350/550/4000
  • Jhin – rychlost útoků: 0,9 / 0,95 / 1,2 ⇒ 0,85 / 0,9 / 1,2
  • Jinx – útočné poškození: 70 ⇒ 75
  • Teemo – rychlost útoků: 1,0 ⇒ 0,95

5. úroveň

  • Gangplank – poškození Orbitální salvou: 450/600/9001 ⇒ 550/700/9001

ZÁVĚREČNÉ STUPNĚ VLASTNOSTÍ

Vývojáři se rozhodli vylepšit závěrečné stupně některých vlastností, jejichž bonusy nestály za všechnu tu námahu spojenou s jejich dosažením. Sestavit se je podaří jen velice zřídka, takže by měly poskytovat adekvátní odměnu. Ne snad, že by vám zajistily 100% výhru, ale i tak si je pořádně užijete.

  • Rebel – buff ke zdraví a poškození (9): 330 a 15 % ⇒ 400 a 20 %
  • Hvězdný strážce – mana (9): 45 ⇒ 60
  • Robotický – poškození/léčení (8): 880 ⇒ 1000
  • Temná hvězda – útočné poškození a síla kouzel (8): 38 ⇒ 48
  • Špion – rychlost útoků (6): 120 % ⇒ 150 %

VYVÁŽENÍ ŠAMPIONŮ SE 3 HVĚZDAMI

Také se snaží upravit šampiony tak, aby častěji stálo za to je vylepšovat na 3 hvězdy, obzvlášť nejedná-li se o tahouny. Nechtějí z nich učinit nezbytnou podmínku pro dosažení vítězství, ale prvek, nad kterým se vyplatí pouvažovat, pokud náhodou v obchodě narazíte na nečekané posily pro svou armádu. Všechny níže uvedené změny atributů se týkají 3hvězdičkové verze daného šampiona.

Šampioni 1. úrovně

  • Leona – snížení poškození Kybernetickou bariérou: 200 ⇒ 400
  • Malphite – síla Energetického štítu: 60 % ⇒ 70 %
  • Poppy – poškození Hodem štítem: 200 ⇒ 225
  • Poppy – štít z Hodu štítem: 400 ⇒ 450
  • Ziggs – poškození Bombou!: 550 ⇒ 600

Šampioni 2. úrovně

  • Ahri – poškození Klamavým okem: 375 ⇒ 425
  • Annie – poškození Galaktickým ohnivým štítem: 600 ⇒ 700
  • Annie – síla Galaktického ohnivého štítu: 700 ⇒ 800
  • Blitzcrank – poškození Raketovým úchopem: 850 ⇒ 1337
  • Darius – poškození Gilotinou Vesmírných pirátů: 800 ⇒ 888
  • Lucian – poškození Neúnavným pronásledováním: 550 ⇒ 600
  • Mordekaiser – štít z Nezničitelného: 800 ⇒ 850
  • Nautilus – poškození Impaktním kráterem: 400 ⇒ 500
  • Nautilus – základní trvání omráčení: 5 sekund ⇒ 6 sekund

Šampioni 3. úrovně

  • Ezreal – poškození z E. M. P.: 400 ⇒ 800
  • Rumble – poškození Plamenometem: 1500 ⇒ 1650
  • Vi – poškození kouzlem: 1100 ⇒ 1350
  • Vi – sekundární poškození kouzlem: 500 ⇒ 600
  • Vayne – útočné poškození z Poslední hodiny: 225 % ⇒ 275 %

Šampioni 4. úrovně

  • Gnar! – zdraví po přeměně: 4000 ⇒ 5000
  • Riven – základní poškození Energetickým seknutím: 450 ⇒ 600
  • Riven – štít z Energetického seknutí: 1000 ⇒ 1200
  • Riven – závěrečné poškození Energetickým seknutím: 1000 ⇒ 1500

5. úroveň

  • Janna – trvání omráčení z Kvílejícího větru: 1,5 sekundy ⇒ 8 sekund