Astralis jsou ve světě CS:GO poslední roky nezpochybnitelně největším pojmem a vedení dánské mašiny si je moc dobře vědomo potenciálu, který značka skrývá. I přesto se však loni po odkoupení dalších dvou týmů rozhodlo oddělit jednotlivé brandy, aby se nemísily například komunikace na sociálních sítích. Sami to všichni znáte – fandíte například G2 a ti mají počet sekcí, které sotva napočítáte na prstech obou rukou, a málokdy fandíte tolika hrám najednou. Mnohdy vás tak může až otravovat, když se na vás žene lavina informací o hrách, jež vás nezajímají. Je to však nutné zlo, pokud se chce organizace stát opravdu globálním fenoménem.
Právě vytvoření globálně proslulé esportové značky přivábilo Astralis Group k myšlence se vrátit k tradičnímu přístupu, tedy sjednotit všechny své sekce pod jedním názvem. Astralis mají hlavní výhodu, že už samo o sobě jde o známý pojem, takže se zapamatovatelností by neměl být žádný problém. League of Legends fanoušci si možná budou chvíli zvykat, ale těm dost pomůže i fakt, že s organizací zůstane nadále spojený zakladatel značky Origen, Enrique 'xPeke' Cedeño. Kdo se však po dvou letech poroučí z křesla generálního manažera, to je Martin 'Deficio' Lynge, u kterého se okamžitě začalo hovořit o návratu ke komentování. Přejmenování se týká i FIFA týmu Future FC, kde působí trio hráčů z různých regionů – Üstün (Dánsko), Roee (Izrael) a Teca (Brazílie).
Prvním společným krokem po sjednocení bude představení nového Astralis shopu, kde se již 17. září objevují zbrusu nové dresy CS:GO sekce. Týmové oblečení LoL a FIFA týmů by se mělo objevit až později, k čemuž je v oficiální zprávě uvedeno, že i když budou mít všechny sekce stejnou identitu a design, tak se budou odlišovat drobnými individuálními změnami. Novinkou je také značka týmových dresů, které už nebudou vznikat pod taktovkou Jack & Jones. Astralis se před několika měsíci spojili s tradiční dánskou sportovní značkou Hummel, a právě odhalení oblečení CS:GO sekce Astralis od podzimní části sezóny bude hlavním bodem této spolupráce.