Arena Mode je režim pro 64 hráčům, kde vždy 2 až 3 squady budou padat do určených oddělených zón na mapách Erangel, Miramar a Sanhok. Kdo v dané aréně zvítězí, získá do svého skóre výhru. V případě prohry máte ještě další šance, třetí prohra však znamená eliminaci z celého lobby. Jakmile zůstanou poslední 2 nebo 3 týmy, tak nezávisle na počtu dosavadních proher nastane náhlá smrt, kde se bude hrát o celkové prvenství. Dalo by se tak říci, že jde o hybrid Battle Royale a Team Deathmatch režimů, který na papíře vypadá opravdu zajímavě a konečně se dá říci, že vývojáři přišli s něčím, co dává smysl. První reakce komunity jsou také vesměs pozitivní.
Důležitou součástí Arena Mode je i fakt, že vás nečeká hledání žádného lootu, tedy minimálně co se zbraní týká. Za eliminace hráčů totiž budete získávat měnu, kterou budete mít k dispozici k nákupu libovolného arzenálu. Věci, jako attachmenty, vesty nebo helmy, si však nadále budete muset hledat. I tak jde ale o eliminaci dalšího neoblíbeného RNG faktoru, který mnohdy dokáže znechutit hru. Po výhře navíc kromě možnosti nákupu budete mít 30 sekund na vybrakování krabic soupeřů z dané arény. Pokud se tak dostanete do velkého finále celého lobby, dá se očekávat, že vybavení budete mít připravené dle svého gusta a vše tak bude pouze na vás. Drobnou změnou je i snížený čas zvedání knocknutého spoluhráče, podobně jako v TDM, konkrétně na 5 sekund.
Arena Mode opravdu vypadá jako zajímavá kombinace všeho, co PUBG nabízí a co je něm dobré. Mnozí jistě namítnou, že proč se vývojáři snaží přidávat nové věci místo opravení těch stávajících, ale svým způsobem se tyto nápady v rámci PUBG Labs dají chápat. Pokud vás neznechutí jiné problémy hry, tak arény by mohly být něčím, co by vás mohlo přilákat zpátky ke hře, pokud jste s ní v minulosti sekli. My si je minimálně vyzkoušíme!