League of Legends je, trochu nepřekvapivě, pro společnost Riot Games strojem na peníze. Populární MOBA hra přinesla za rok 2020 tržby ve výši 1,75 miliardy dolarů, alespoň tak to tvrdí zpravodajská firma SuperData. Uprostřed globální koronavirové pandemie bylo LoL údajně nejvýdělečnějším nemobilním F2P titulem a celkově šestým nejlépe vydělávajícím F2P titulem.
Expanze Riotu do dalších herních žánrů s hrami Legends of Runeterra a VALORANT neměla na LoL žádný vliv. Tržby naopak ještě vzrostly, za rok 2019 hra vydělala „pouze“ 1,5 miliardy dolarů.
Na vrcholu žebříčku tržeb F2P her najdeme Honor of Kings a Peacekeeper Elite od Tencentu s 2,45 a 2,32 miliardami dolarů. Celkově se trh s F2P hrami zvýšil v roce 2020 o 9 % na závratných 98,8 miliardy dolarů, zatímco herní média jako celek získala 139,9 miliardy dolarů. Je vidět, že trhu s hrami se navzdory, a možná také trochu díky, koronaviru daří.
Celý herní průmysl od roku 2019 meziročně vzrostl o 12 %, jak v Severní Americe, tak v Evropě došlo k výraznému nárůstu počtu lidí, kteří hrají hry, i utrácení peněz za vybrané tituly. F2P hry výrazně dominují, tvoří 78 % příjmů odvětví a představují takřka 60 % celkových příjmů asijského trhu, ty přesahují dvě miliardy dolarů.