Spolupráce již vypukla třídenní VALORANT soutěží, ve které se o 50 tisíc dolarů utká osm týmů se známými tvářemi esportu. Soutěžit během dvou týdnů budou aceu, TenZ, bENITA, sgares nebo yassuo.
Finanční podmínky dohody nebyly zveřejněny, stejně jako doba jejího trvání, nicméně Dunkin‘ se stane „oficiálním fanouškovským palivem“ pro severoamerické Twitch Rivals. Partnerství bude zahrnovat vlastní rozšíření Twitche, které divákům umožní tipovat výsledky o věcné ceny. Dunkin‘ se tímto krokem přidává k celé řadě zajímavých sponzorů Twitch Rivals, mezi něž patří například Samsung, Old Spice, Doritos či Bud Light.
We’re EXTRA excited to have 🍩 join the squad! We’ve partnered up with @dunkindonuts.
— Twitch Rivals (@TwitchRivals) February 24, 2021
From Extra Charged Coffee to keep ya in the 🎮 to Cold Brew with Sweet Cold Foam, Dunkin’s got you covered ✨
Look out for chances to celebrate with Dunkin’ in chat. 👀 pic.twitter.com/wU69uBrWDK