Čas od času jsme si zvykli na to, že se v CS:GO najde nějaký ten bug. Ve většině případů se nejedná o nic zásadního, co by vyloženě hru dělalo nehratelnou. Tentokrát tomu není jinak, avšak i tento bug je možné využít různými způsoby ku prospěchu, ačkoliv se jedná o velmi specifické situace. Na celou věc upozornil video tvůrce NadeKing ve svém videu, kde mu fanoušci posílají tipy a triky ze samotné hry.
Bug spočívá v tom, že na specifických místech lze Molotov dohodit až tam, kam by za normálních okolností nikdy doletět neměl. Z nastavení samotného Molotovu totiž vyplývá, že má vybouchnout ve vzduchu přesně za dvě vteřiny od vyhození z hráčovi ruky. Výjimku tvoří samozřejmě případy, kdy Molotov dopadne dříve na zem, nebo pokud se ve chvíli vybouchnutí Molotov nachází méně než 128 jednotek vzdálenosti od země. V takový moment Molotov vybuchne na zemi, přesně v místě výbuchu ve vzduchu.
Objevená chyba spočívá v moment, kdy Molotov letí nad skyboxem přesně ve chvíli, kdy má vybouchnout. Skyboxy jsou speciální průhledné textury, které neumožnují Molotovu vybouchnout ve vzduchu, jelikož se tváři tak, že pod ním samotným žádná textura není. Stejně tak neumožňují, aby se Molotov rozhořel na samotném skyboxu. Jediná možnost, která zbývá je ta, že Molotov putuje svou trajektorií dál, popřípadě pokud doletí na skybox, tak se od něj odrazí. Letí tak dlouho dokud nenarazí na klasickou texturu, na které už vybouchnout může.
Tohle všechno je způsobeno již zmiňovanými skyboxy, ale také kontrolou, která se provádí, když uplynou dvě sekundy od doby, co je Molotov ve vzduchu. Tato kontrola totiž probíhá jenom jednou, a to přesně po těchto dvou sekundách. Díky tomu může Molotov vybouchnout klidně až po pěti sekundách, jelikož se znova nekontroluje, jak dlouho už letí a co je pod ním za texturu.
Na kompetitivních mapách nebude tolik možností, kde bugu využít, ale ve specifických situacích může takový Molotov vyhrát klidně i kolo navíc. To je rozhodně znepokojující a doufejme, že bug bude brzy odstraněn.