Móda už je také spojená s videohrami a esportem, ať se nám to líbí nebo ne. Třeba League of Legends před několika dny oznámilo spolupráci s oděvní značkou Uniqlo. Prvním krokem Esports Fashion Group je právě Esports Fashion Week, který si klade za úkol předvést ohromující rozmanitost stylů a estetiky napříč průmyslem a přitáhnout širokou škálu značek. Uvidíme, zda se jim to podaří.
Událost má započít ještě letos, konkrétně ve třetím čtvrtletí, a má jít o vůbec první záležitost svého druhu. Poskytne příležitost pro značky s esportovými oděvy, aby ukázaly své nejnovější kolekce. Skupinu sestavili předseda Alex Bienert, prezident Ali Rezvan, víceprezident pro strategii a provoz Owen Fish a spoluzakladatel Warren Fish. Tým stojící za touto iniciativou v minulosti spolupracoval se značkami jako Microsoft, Movember, Nintendo a Verizon.
Warren Fish se vyjádřil takto: „Když za mnou poprvé přišli s touhle úžasnou nabídkou, nemohl jsem říct ne. Vize skupiny byla tak jasná, že jsem nepochyboval, že to bude úspěch. Od té doby jsme spolupracovali na tvorbě Esports Fashion Group, kde je dnes, a všichni jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli. Věříme, že tento koncept je budoucností módy v esportu, a těším se na cestu, na kterou se vydáváme, se stále rostoucím týmem. Dnešek znamená novou kapitolu, která má posunout kreativitu a rozšířit naše odvětví.“
H4X celebrates @NICKMERCS cyber athlete, Faze Clan member, and twitch streamer. The Blackout 2.0 Collection includes a hoodie, t-shirt and hat crafted with the utmost quality standards to suitably honor Nick's storied heritage. https://t.co/16oU8XDKyy pic.twitter.com/h7oqZ4dfAe
— H4X⌝ (@H4Xgg) April 10, 2021