Jedna z hlavních otázek před začátkem MSI byla: “Kolik lidí se bude po roční pauze dívat znovu na MSI?” Odpověď je celkem jednoduchá - hodně. Jenom první den MSI sledovalo více než 1.1 milionů fanoušků co celém světě a dá se očekávat, že toto číslo se bude i nadále zvyšovat díky novému formátu, který ty nejlepší dva týmy z každé skupiny hodí ještě před samotným play-off do jedné “super skupiny”.
Příčinou takto vysoké sledovanosti je i to, že otevírací zápas měli na starost Cloud9 proti DWG KIA, což byl pro nejednoho fanouška velice atraktivní duel. Rovněž je potřeba zmínit popularitu League of Legends v Brazílii. Právě v této zemi se v poslední době stal z “lolka” nový trend, který je podpořený i faktem, že Brazílie má na MSI svého zástupce paiN Gaming. Jenom zápasy brazilských hrdinů táhnou více jak 300 000 fanoušků i proti slabším týmům, jako jsou například fastPay Wildcats.
...Foi POR UM FIO.
— CBLOL (@CBLOL) May 8, 2021
A @MADLions_LoLEN conseguiu levar o jogo, GG!#MSI2021
AO VIVO 🔴 https://t.co/39UJYQGw8g | https://t.co/A7ZSPZMdYc pic.twitter.com/jsLldBKQrt
Čísla sledovanosti jsou to sice krásná, ale nesmíme zapomínat na to, že League of Legends má pouze dva mezinárodní turnaje ročně. To znamená, že vysoká sledovanost se očekává a byl by docela problém, kdyby tomu tak nebylo. Zároveň bylo otázkou to, jak moc lidí se bude o MSI zajímat po roční přestávce a nyní už můžeme s jistotou říct, že opravdu hodně.
If there was any question if @LeagueOfLegends was still the biggest esports in the world, let it be laid to rest.#MSI2021 *just* began it's already reaching 1 million concurrent viewers.
— Juked.gg (@JukedGG) May 6, 2021
How about them apples.