Soutěž je otevřena kreativcům a vyzývá je, aby navrhli závodní boty, které bude nosit Kimi, jedna z nejpopulárnějších a ikonických osobností světového sportu, a to na jednom z nadcházejících víkendů Grand Prix Formule 1. Později budou tyto boty vydraženy na podporu organizace pro práva dětí Save the Children.
Jak se zapojit do soutěže Kimi’s Creator Challenge
- Účastníci si mohou stáhnout šablonu návrhu a pokyny prostřednictvím stránky soutěže a přes stejnou stránku se zaregistrovat a nahrát svůj design
- O užším výběru tří nejlepších návrhů bude rozhodnuto prostřednictvím online hlasovacího kola, zatímco konečného vítěze vybere porota složená z Kimiho Räikkönena a představitelů společností Acer, Alfa Romeo Racing ORLEN, Sparco
- Vítězný návrh obuvi bude vyroben, darován společností Sparco a bude nosen během závodním víkendu. Dále pak podepsán Kimi Räikkönenem a vydražen společně s notebookem ConceptD 7, aby byly získány finanční prostředky pro Save the Children
- Vítěz bude vyhlášen v polovině června a získá ConceptD Creator Studio (pracovní stanice ConceptD 300 a monitor řady CP)
„Partnerství s Alfa Romeo Racing ORLEN je pro nás způsob, jak pracovat a spolupracovat s kreativci na nové úrovni a zároveň zvyšovat odhodlání společnosti Acer v oblasti CSR. Podpora vzdělávání poskytuje dětem budoucnost plnou možností, nadějí a příležitostí a posiluje význam silných partnerství, jako je toto. Jsme vděční za práci, kterou Save the Children dělá, a jsme hrdí na to, že ji společnost Acer může podporovat,“ řekl Hajo Blingen, viceprezident pro marketing, společnost Acer EMEA. „Inspirováni špičkově řešenými pracovními stanicemi ConceptD od společnosti Acer umožníme tvůrcům být tvůrci, kteří Kimimu navrhnou závodní boty, aby popustili uzdu své kreativitě a sebevyjádření, a to pro důležitou věc.“
„Vytváření synergií mezi našimi partnery bylo vždy klíčovým cílem obchodního oddělení našeho týmu,“ řekl Yan Lefort, obchodní ředitel Alfa Romeo Racing ORLEN. „Nejenže pomáháme našim partnerům vytvářet hodnotu prostřednictvím působivých kampaní, ale také maximalizujeme návratnost jejich investic tím, že nejúčinnějším způsobem využíváme příslušná smluvní aktiva našeho partnera. U tohoto konkrétního projektu je koncept smysluplného partnerství ztělesněn přímou podporou dětí v nouzi prostřednictvím vztahu s naším charitativním partnerem Save the Children. Nejenže jsme se při vývoji tohoto projektu hodně bavili, ale také víme, že děláme dobře. Pokud jde o aktivaci partnerství, je to pro nás dokonalá příležitost,“
Mezinárodní porota
Tři nejlepší designy bude hodnotit vážená porota, kterou tvoří Frédéric Vasseur, šéf týmu Alfa Romeo Racing ORLEN; Hajo Blingen, viceprezident pro marketing, společnost Acer Europe; Daniela Vignale, manažerka motosportu, společnost Sparco; a Kimi Rӓikkӧnen.
Porotci posoudí výslednou trojici příspěvků na základě originality, emocionálního dopadu, estetiky a technické proveditelnosti. Celkový vítěz získá ConceptD Creator Studio a jeho vítězný design
bude během jednoho z nadcházejících víkendů Grand Prix Formule 1 uveden do praxe. Poté bude následovat charitativní aukce, z níž bude veškerý výtěžek věnován organizaci „Save the Children“.
Soutěž Kimi’s Creator Challenge bude probíhat ve více než 15 zemích v úzké spolupráci s místními partnery a bude také sloužit jako platforma pro speciální propagaci produktů. Další informace o tom, jak se připojit a odeslat svůj design, najdete na stránce Kimi's Creator Challenge.