První, co vás možná napadne, je, že si pár uspořádal svatbu v duchu Maria, vlajkového titulu společnosti Nintendo. Skutečnost je ovšem jiná, alespoň pokud víme, Hoshino i Aragaki se totiž nedávno oba objevili v Nintendo reklamách. Hoshino se objevil v reklamě související s 35. výročím franšízy Super Mario Bros. Mariem se pravděpodobně inspiroval i při tvorbě svého nového songu Create. Herečka je v současnosti v zemi vycházejícího slunce tváří Animal Crossing. Se značkou spolupracovala i v minulosti třeba při prodeji Ring Fit Adventure a Switche obecně.
V Japonsku jsou reklamy dobrým způsobem, jak měřit popularitu celebrit. V čím větších a mainstreamovější reklamě se objeví, tím oblíbenější a lépe přijímaná širokou veřejností je, což ovšem neplatí pouze v Japonsku. Bylo by asi ještě romantičtější, kdyby se ti dva skrze Nintendo i potkali, když už „díky němu“ spolu skončili. Nicméně dohromady je dala role v hrané verzi mangy The Full-Time Wife Escapist v roce 2016. Svatby za pomoci společnosti Nintendo v minulosti využil i další pár – kvůli koronavirovým opatřením musel svou reálnou svatbu zrušit, a tak se vzal alespoň v Animal Crossing.