CS:GO Trust Factor se potýkal s problémy od začátku tohoto roku. Lidé, kteří se ve hře chovali slušně a hráli čestně, začali zčistajasna dostávat zápasy, kde protihráči a spoluhráči dělali přesný opak. Po několika stížnostech muselo Valve zakročit a zdálo se, že problém vcelku rychle vyřešili, avšak nebylo by to Valve, kdyby byla oprava naprosto dokonalá. Uživatelé Linuxu totiž zažívali výše zmiňovaný problém i nadále, proto se skrze sociální sítě snažili CS:GO vývojáře přesvědčit, aby jim věnovali pozornost. Hráčů na Linuxu bohužel není mnoho, a tak se tím Valve příliš nezaobíralo až do té doby, než přišel email samotnému Gabe Newellovi.
Keiron O’Shea, tak zní jméno odvážlivce, který se rozhodl kontaktovat spoluzakladatele a ředitele společnosti Valve. Ve svém emailu zmiňuje, že společně s dalšími uživateli přišli na důvod toho, proč se jejich Trust Factor rapidně zhoršil. Chyba byla v Mesa 21.x ovladačích, které byly začátkem nového roku přednastaveny tak, aby standardně povolovaly OpenGL threading. Toto nastavení mělo zapříčinit náhlý pokles Trust Factoru uživatelů Linuxu a jejich následné špatné požitky ze hry.
Úspěch se nečekaně dostavil. „Děkujeme vám za váš email a za nahlášení onoho problému. Našli jsme zásadní chybu a věříme, že je opravena. Prosím potvrďte,“ takhle na email reagoval Ido Magal, coby projektový vedoucí CS:GO a skutečně měl pravdu. Problém se opravdu povedlo vyřešit a Trust Factor by měl nyní fungovat na všech platformách tak, jak má. Snad je to poslední problém, který Trust Factor v nejbližší době potkal a my se tak můžeme těšit na kvalitní požitek z hraní CS:GO.