Takashi Murakami spojuje své síly s týmem FaZe Clan, společně totiž chystají pro fanoušky nový merch. Těšit se můžeme na fanouškové dresy a dvě velikosti podložek pod myš, obojí bude navíc vycházet rovnou ve dvou barevných provedeních. Hlavním motivem spolupráce je ikonický kytičkovo-lebkový potisk, kterým je devětapadesátiletý návrhář Takashi Murakami proslulý. Na dresu kromě něho najdeme na zádech ještě číslovku 10 a nápis FaZe Clan. Jak dresy, tak i podložky by měly vycházet už 28. července, přičemž ceny se pohybují od 50 do 100 dolarů.
FaZe Clan ale zcela určitě není prvním týmem, který kdy spolupracoval s nějakou designérskou značkou. Ve skutečnosti je jich spousta a je dost možné, že už jste o podobné kolaboraci i slyšeli. Jako první bych určitě zmínil spolupráci značky Gucci s klubem Fnatic, která započala na začátku roku 2020 tím, že Gucci pozvala tehdejší League of Legends sestavu Fnaticu přímo do první řady na jejich jarní módní přehlídku. Rekkles, Bwipo, Nemesis, Hylissang a Selfmade tak zažili něco, po čem ti největší fanoušci high-end módy mohou toužit celý život.
Tím ale spojení těchto dvou velkých jmen z odlišných světů neskončilo. V létě toho samého roku totiž vycházel model hodinek Gucci Dive v oranžovo-černých barvách týmu Fnatic. Taková paráda na zápěstí bohužel nebyla pro každého, s cenovkou 1 150 liber si je totiž mohl dovolit málokterý běžný hráč.
Tentokrát nebudu psát o spolupráci značky s týmem, nýbrž rovnou s celou hrou. Možná už tušíte, že tím myslím spojení značky Louis Vuitton se hrou League of Legends. Tahle spolupráce proběhla již v roce 2019, kdy nám kromě unikátního kufříku na Summoner’s Cup, trofej pro výherce Worlds, přinesla i speciální LV skiny na Sennu a Qiyanu a novou LoL kolekci oblečení. Skiny už bohužel nejdou v současné době získat, níže si ale alespoň můžete prohlédnout ten na Qiyanu. Vedle něj najdete také zmiňovaný kufr s typickým Louis Vuitton monogramovým potiskem.
Zpátky k tématu, dalším týmem, který v souvislosti s návrhářskými značkami stojí za zmínku, je určitě G2 Esports. Ten totiž přesně tři dny zpátky představil v krátkém videu svoje partnerství se značkou Ralph Lauren. Těšit se tak můžeme na společné projekty po celý zbytek letošního roku a pokud bude vše klapat, tak možná i déle. První společnou akcí byl photo shoot Martina ‘Rekkles’ Larssona v Ralph Lauren outfitu pro tenisovou kolekci Wimbledon 2021.
Poslední a zároveň pravděpodobně nejméně významnou spoluprací designérské značky s esport týmem je spojení Armani Exchange a Mkers. Italská luxusní značka se stala generálním sponzorem dresů pro tým Mkers v roce 2019, pro spoluzakladatele týmu Thomase De Gasperiho to prý byla skvělá příležitost, jak se dostat do podvědomí jiných cílových skupin a tak trochu prorazit ve světě. Měl určitě pravdu, mít na dresu velké logo Armani totiž dělá opravdu dobrý a výjimečný dojem.
Press start! Armani Exchange is thrilled to announce a new
— Armani Exchange (@ArmaniExchange) May 20, 2019
partnership with the Italian e-sports team @mkersofficial who
will be the global ambassador of A | X in the world of e-sports. pic.twitter.com/p189ZCrLD3