No úvodem bych chtěl říct ať se vyvarujete veškerého flejmu v komentech co je lepší hra (měření kdo koho přečurá bylo in tak ve školce).
Začnu důvodem proč vlastně píšu(i budu) o mýtech mezi sourcem a 1.6kou. Jsem celkem znechucen poslední dobou tím jak se nám naše prťavá cs scéna háda kvůli CSP, 1.6 a sourci. Většinou přitom jde o nedorozumění či spíše více viditelné nevědomosti ze strany hračů.
Možná někteří se mnou nebudou souhlasit a taky nemusí, je to přece jen můj názor. Ale budu se snažit podložit všechny psané věci fakty. Osobně toto téma považuji za píchání do vosího hnízda, ale což za pravdu bylo v historii upáleno i více lidí.
Dnešní díl bych rád věnoval problému zvanému Recoil. Jelikož jsem spokojeným vlastníkem her (1.5/1.6/source) tak čekejte nezaujatý rozbor.
Problém(mýt): "Source má o hodně jednoduší recoil. Hra je určena pro děti, které nedokázaly nic v 1.5/1.6." Ano určitě mi někteří z vás dají za pravdu že je to jejich oblíbená věta.
Řešení? Nafotil(bohužel rád bych i natočil, ale díky uploadu 256kbps to není možné) jsem pro vás recoily v sourci i 1.6 u zbraní, které jsou v cw nejpoužívanější.
Po kliknutí se vám všechny obrázky vyhodí do nového panelu! Rozlišení: 1280*1024
Ak-47 * Source
Ak-47 * 1.6
Rozdíl: 1.6ak začíná střílet doleva a source ak doprava; jinak každý končí po cca. 7 nabojích střelbou do oválu, který je směřován naproti začátku střelby.
-------------------------------------------------------------------------------------------
M4A1 * source
M4A1 * 1.6
Rozdíl: sourcem4 začína doleva, 1.6m4 začíná doprava a oba končí v oválu, který je opět směřován naproti začátku střelby.
-------------------------------------------------------------------------------------------
M4A1 silenced * source
M4A1 silenced * 1.6
Rozdíl: už patrný rozdíl mezi m4 a m4silenced je zřetelný (tlumič - lepší fullauto na blízko, roste rozptyl se vzdáleností); sourcem4 začíná doprava a končí oválem napravo, 1.6m4 začíná taktéž doprava ale ovál ma ke konci směřovaný doleva
-------------------------------------------------------------------------------------------
Galil * source
Galil * 1.6
Rozdíl: obě zbraně začínají vzhůru, pak je rozdíl mezi hustotou dir, u 1.6 je větší koncentrace vpravo, u source vlevo
--------------------------------------------------------------------------------------------
Famas - auto * source
Famas - auto * 1.6
Rozdíl: oba začínají vzhůru, 1.6famas tvoří čtverec nalevo, sourcefamas střílí na obě strany leč větší koncentraci dir je napravo
-------------------------------------------------------------------------------------------
Famas - burst * source
Famas - burst * 1.6
Rozdíl: Žadný rozdíl, střelba na střed s minimální odchylkou.
-------------------------------------------------------------------------------------------
MP5 * Source
MP5 * 1.6
Rozdíl: Skoro žádný, zbraně tvoří kruh(Source spiše takový "kornout")
-------------------------------------------------------------------------------------------
Desert Eagle * source
Desert Eagle * 1.6
Rozdíl: Žadný rozdíl.
--------------------------------------------------------------------------------------------
USP * source
USP * 1.6
Rozdíl: Obě zbraně vytváří "kornout"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Glock - burst * source
Glock - burst * 1.6
Rozdíl: Obě zbraně střílí totožně do kruhu kolem crossu.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Glock - semi * source
Glock - semi * 1.6
Rozdíl: Obě zbraně střílí totožně do kruhu kolem crossu.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Glock - burst in jump * source (lahůdka pro gurmány:))
Glock - burst in jump * 1.6 (lahůdka pro gurmány:))
Podmínky: skákání na místě, [jestli poprosíte přidám i v běhu ve skoku :)]
Rozdíl: sourceglock je lehce přesnější, 1.6glock má větší rozptyl
-------------------------------------------------------------------------------------------
Podmínky: fastzoom dělaný pomocí stisku tlačítek MOUSE1(attack1) + MOUSE2(alt. attack) zmáčknutý v JEDEN moment :)
Zde se tyto dvě zbraně liší v delayi, 1.6 má delay na optiku čímž je lehce v nevýho dě při potřebné rychlosti při souboji
AWM - fastzoom na menší vzdálenost * source
AWM - fastzoom na menší vzdálenost * 1.6
Rozdíl: 1.6 je o hodně přesnější ve fastzoomu leč delay 1sec je větší nevýhoda :/; sourceawm střílí méně přesněji avšak vždy na cíl :) + nemá delay
Tímto bych ukončil rozbor. Ještě bych však upřesnil pár věcí.
NE nezabralo mi to 10minut (fullauto.. čau.. logout steam > log na 1.6acc.. fullauto.. čau..); Běhal jsem si po serveru cca. 1hodku a fullil a zkoumal. Navíc 1.6 hraju i celkem často takže dokažu ty dvě hry celkem porovnat.
Opravdu tento článek neslouží pro ukázku vašeho flejming skillu.. Kdyby se nám to tu nahodou zvrhlo Comments OFF!
Pokuď máte návrhy či dotazy ohledně dalšího mýtu tak klidně mi pošlete zde na ug pmko. [pro online hery cu@lan]