Jen málokterý fanoušek elektronických sportů mohl přehlédnout novou podobu webových stránek dnes již legendárního klubu SK Gaming, jež zároveň léta plní roli předního informačního portálu v rámci profesionálního hraní. Proměna z nevýrazné a již okoukané černo-bílé kombinace na svěží odstíny modré je z hlediska designu jednoznačným pozitivem.
Není to však jen nový, moderní, leč kouzelně jednoduchý layout, který upoutá pozornost čtenáře. SK Gaming se totiž konečně tváří jako profesionální zpravodajský server, což je titul, jímž doposud disponoval spíše ryze německý Readmore či zřejmě nejlepší zahraniční portál GotFrag, jenž se může pochlubit výbornými redaktory, kvalitními články a v neposlední řadě přehledným rozvržením jednotlivých sekcí.
Že v těchto položkách SK Gaming Andrease Thorstenssona značně zaostávalo i za jinými portály není žádné tajemství, příčemž na oné letargii se podepsala nejen absence kvalitních novinářů. Vyjímkou byl snad pouze portugalec Luis Mira, jenž angažmá u jednoho z nejprestižnějších mezinárodních serverů využil coby mezičlánek před odchodem k jednoznačně lepší redakci GotFrag.
Nejšťastnější volbou nebyl ani donedávna používáný layout, který ani zdaleka nenabízel tak kvalitní reportáž ze světa elektronických sportů jako konkurence. Andreas Thorstensson, jenž je mimojiné autorem populárního přehráváče Counter-Strike dem SK Player, však nyní vrací své nejcennější dítko zpět na výsluní - tam, kam patří.
Paradoxně na to trošku doplatil i samotný klub tísnící se vedle mezinárodního zpravodajství, jež nyní dostává mnohem více prostoru než kdy dříve. A z pohledu čtenáře je to jen dobře. Obě menu - týmové i zpravodajské - jsou výborně zjenodušena a inovována, přičemž orientace v nich je bezproblémová. Jednou z předností nového webu je ovšem implementace turnajového systému, který je výrazně odlehčenou obdobou velmi podrobného GameSense od GotFragu.
Přestože v rámci zpravodajství nejeví nový web SK Gaming známky revoluce, již nyní si může připsat klíčové vítězství nad konkurencí. Rozsáhlá komunita čítající více než 800 tisíc členů je přesně tím, co SK Gaming dělá zcela jedinečným portálem, kdy v rámci elektronických sportů plní roli například ve Spojených státech populárního Facebooku, tedy formu komunitního webu, kde si uživatelé vystavují fotografie či posílají vzkazy.