Přejít k hlavnímu obsahu

Konečně můžete leavnout match! Přichází malý update s chytrými úpravami

24. 3. 2022 | 14:41 VALORANT Update hry
Po delším čekání než obvykle dorazil nový patch a Riot nic tentokrát nepřehání. Minulých změn bylo nespočet a vypadá to, že vývojáři jsou se současnou situací spokojeni. Rozhodli se tentokrát spíše pro úpravy týkající se komfortu a hratelnosti. Aktivní je také nově systém na určování map.
Viper
Viper
Zdroj: Riot Games

Aktualizace agentů

Brimstone

Někteří mu říkají „Brimmy with the stimmy“. A i když bylo vzrušující vidět všechny využívat nedávno vylepšený Stim Beacon od Brimstona novými způsoby, vývojáři si myslí, že použití dvou stimulů snížilo důležitost použití ve správný okamžik. Níže uvedené změny jsou pokusem tento problém vyřešit a zároveň si zachovat vytříbenou identitu Brimstona jako bleskového v dokonalosti provedení zásahu.

  • Stim Beacon
    • Počet snížen ze 2  na 1
    • Cena zvýšena o 100 na celkových 200

Aktualizace herního systému

Byla přidána možnost importovat a exportovat různá nastavení crosshairu (zaměřovače) prostřednictvím automaticky generovaných kódů. Chcete-li exportovat a sdílet svá osobní nastavení zaměřovače, přejděte na Settings >> karta Crosshair >> klikněte na ikonu, která vypadá jako šipka směřující nahoru. Tase nachází vedle Profilu zaměřovače a vypadá jako šipka uprostřed mísy. Automaticky vygenerovaný kód tak bude zkopírován do vaší schránky.

Chcete-li importovat nastavení zaměřovače, přejděte na Settings >> karta Crosshair >> klikněte na ikonu, která vypadá jako šipka směřující dolů vedle profilu zaměřovače. Zadejte nebo vložte kód do poskytnutého pole a klikněte na tlačítko „Import“. Náhled zaměřovače v horní části nabídky nastavení by měl reflektovat importovaná nastavení. Ujistěte se, že ho pojmenujete jedinečným způsobem!

Aktualizováno nastavení Prioritize Strongest Weapon

Cílem tohoto nastavení je umožnit hráčům rychle procházet zbraněmi pro boj zblízka a být připraveni na boj po použití schopnosti nebo po interakci se Spikem, ult orby atd. Byly provedeny dvě změny:

  • Přepracované nastavení Prioritize Strongest Weapon
    • Nastavení přejmenováno na Auto-Equip Prioritizes: Most Recent | Strongest
    • Aktualizován systém priorit, aby podporoval schopnosti podobné zbraním (předchozí priorita: Primární > Sekundární > Boj zblízka)
    • Nová priorita: (Ultimate a Primary) > (Secondary a Chamber Pistol) > Melee
  • Přidáno nové nastavení: Don't Auto-Equip Melee
    • Při výběru zbraně přeskočí ty pro boj zblízka
    • Zabraňuje vytažení zbraní na blízko zpět po použití schopností, channelingu nebo castingu, aniž by se změnilo jakékoli auto-equip chování/nastavení.

Když zvažujete, jak do hry zrovna schopnosti zapadají, rozhodnutí, zda jsou silnější nože Jett, nebo její primární zbraň , závisí na herním kontextu a vašich preferencích. Kolik nožů vám zbývá? Jak blízko je nepřítel? Jaký je váš cíl? Při testování hry vývojáři zjistili, že nejlepší heuristika, pro kterou je zbraň kontextově silnější, byla ta, kterou jste vybavili předtím.

Kompetitivní aktualizace

Testování systému, které rozhodovalo o výběru map, je nyní aktivní ve všech regionech, nejen v LATAM. To by vám mělo zajistit vetší rozmanitost při zvolení mapy!

Bugy

  • Opravena chyba, která způsobovala, že tlačítko Leave Match u hráčů PBE nefungovalo správně
  • Opravena chyba, kdy byl Sovův Recon Bolt zničen s Orbital Strike Brimstona, i když byl daleko mimo oblast
  • Opravena chyba, kdy nebylo možné pracovat s ikonou mikrofonu na výsledkové tabuli po najetí myší na ni
Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.