Již před spuštěním nejnovější verze webu, na které stále pracujeme a postupně vylepšujeme funkce i design, jsme rovněž začali pracovat s možností evoluce loga PLAYzone. Jeho původní podoba byla nadčasová, v dřívějších letech si prošla pouze drobnými změnami. Rok 2022 ale vyžaduje nové standardy.
Možností bylo několik. Lehké úpravy, větší změny, nebo úplná novota. Místo radikálních proměn jsme se však rozhodli zůstat věrni tomu, co znají fanoušci česko-slovenského esportu více než dvanáct let.
Nové logo PLAYzone získává svojí modernizací nové možnosti pro kreativní využití ve všech směrech. Logo s ikonickým kolečkem uvidíte u všech titulovaných projektů agentury PLAYzone.
Nadále zůstáváme u tradiční červené barvy, která je s agenturou PLAYzone historicky spojena. Zároveň ale pamatujeme na různá využití loga a kombinace při současných grafických trendech.
Největší změnou je sjednocení brandingu projektů PLAYzone skrz dvojtečku, která odkazuje na sportovní skóre.
Ve svém logu ho ponese také Vodafone PLAYzone Arena, která se veřejnosti otevře již v pondělí 25. dubna.