Ahoj Matěji, jak zatím vypadá tvůj rok 2022?
Můj rok 2022 zatím vypadá tak, že se snažím víc soustředit a víc systematicky tvořit obsah primárně na YouTube. TikTok jsem nějak zautomatizoval. Takže contentu sypeme fakt hodně a myslím si, že úroveň se zvyšuje. Začal jsem hlavně spolupracovat i s některými Youtubery tady z Brna, takže se objevuji i u jiných, abych rostl. Do toho se snažím zlepšovat i v tom, co není vidět pod mým jménem. A to je spravování sociálních sítí a marketing, takže teď rozjíždím spolupráci s některými profesionálními hráči, pro které třeba spravuji právě TikTok a Instagram či podobné věci. To je hodně zajímavé. Je to v pozadí, moc lidí o tom neví, a baví mě to. Takže to je pro mě asi největší novinka, co jsem minulý rok dělal. Teď třeba právě spolupracuji s Magnumem a dalšími.
Dosáhl jsi na zmíněných platformách nějakého zajímavého milníku?
Na Youtube brzy dosáhneme 20 000 odběratelů a na TikToku by to mělo být asi 30 000. To je krásný a věřím, že čísla ještě hodně půjdou nahoru, do konce roku je ještě dlouhá cesta.
Která z těch platforem je pro tebe v současné době nejperspektivnější, respektive která za tebe má nyní největší potenciál dosáhnout k lidem? Kde by se měli influenceři ukazovat?
Nejjednodušší cesta, pokud se někdo chce stát influencerem, je přes TikTok, to určitě. Nicméně pro mě je teď mnohem strategičtější YouTube. Mít ten obsah fakt kvalitní, protože je hodně poznat kvalitní video oproti tomu, na kterém si nedám tolik záležet a hned se to projeví ve výsledcích videa. A hlavně nejen kvalitní, ale dodávat ho pravidelně. Tak na to se soustředím, to je pro mě teď zásadní.
Jak často je ideální dávat na YouTube obsah?
Záleží hodně na druhu obsahu, a na koho cílíš. Když se snažíš dělat povídací videa na nějaké téma, které rozebereš úplně dopodrobna, tak to taky nejde dělat pořád, protože to je na delší čas. Takže sypat půl hodinové video třeba každý den asi nedává moc smysl.
A jak zatím vychází časově tobě?
Já se snažím tvořit dvě videa týdně. Když mám dvě videa týdně, jsem úplně spokojený. Neříkám, že se vždy daří, ale nyní, za poslední měsíc, bych řekl, že docela ano.
Vraťme se k tvým spolupracím. Nově jsme tě mohli vidět v barvách SINNERS Esports, prozraď mi o tom víc.
No, bylo to relativně jednodušší. Já jsem si řekl, že mám pocit, že už Entropiqu nic nepřináším, a že oni nic nepřináší mně, a že bych se někde jinde mohl uplatnit líp. A vzájemně by to mohlo být výhodnější pro obě strany, když budu někde jinde. Takže ještě dříve, než se oznámil můj konec v Entropiqu, tak už jsem se začal pokukovat po jiných možných spolupracích. Úplně první, za kým jsem šel, byli SINNERS, se kterými jsem se nakonec i domluvil, přestože tam bylo nabídek víc. Myslím, že tohle byla úplně nejlepší volba, a jsem a budu nejvíc spokojený. Kromě toho, že zastávám roli ambasadora neboli sinfluencera, jak my říkáme, budu lehce zasahovat i do marketingových strategií v pozadí a budu mít hodně prostoru se vyřádit kreativně i pro tým. Nebudu jenom chodící billboard.
Máš nějaký oficiální název pozice v týmu?
Ne, ne. Jenom Sinfluencer.
Takže jsi influencer pod křídly SINNERS Esports?
Ano, sinfluencer.
Proč právě hříšníci?
SINNERS Esports dokázali na české scéně něco, co se nepovedlo ještě nikomu před nimi, a pořád je to jenom začátek.
Sluší ti červená?
Většina mého šatníku je červená, a bylo to tak i před vstupem do SINNERS, takže ano.
Takže jsi prostě jen doplnil šatník?
Sinners easy line tepláky jsem od natáčení ještě nesundal.
Plánuješ je někdy i prát, nebo to bude jako když se setkáš s celebritou, potřese ti rukou a už si jí nikdy neumyješ?
Tak to já jsem ta celebrita pro ty tepláky. Ne ty tepláky pro mě.
Takže vlastně tepláky chtějí zůstat s tebou?
Jo, ale budu je prát určitě. Neboj.
Kde tě teď uvidíme? Už máš nějakou první akci se SINNERS Esports?
Uvidíte mě určitě na spoustě českých akcí. Co se týká turnajů, lig a podobně za komentátorským stolem. A uvidíte mě dokonce i moderovat Y-Games PRO Series. Se SINNERS Esports máme naplánovanou akci hned dnes, a uvidíte mě i v Rumunsku na RMR turnaji.