Nejnovější partnerství SINNERS opět bourá ledy. Do domácího esportu vstupuje globální značka supermarketů a obchodních domů. Kaufland je velkým pojmem, který vplouvá do vod esportu.
Party na oslavu tohoto oznámení proběhla v areálu Home Credit Areny, libereckém domovu hříšníků. Na místo dorazili nejen hráči, ale také influenceři z nového projektu SINFLUENCERS, Miley a Straty.
Netradiční byla především světelná show s drony, čímž se chtějí SINNERS odlišit od jiných partnerství. Jak CEO organizace Moritz Straube zmiňuje, spojenectví s Kauflandem vznikalo zhruba tři měsíce.
„Jsme nesmírně hrdí na to, že naše nová značka se spojuje s globálním partnerem, který si tady desítky let buduje svoje jméno. A teď svojí značku chce připojit k té naší. Jsou na nás dávaná velká očekávání, abychom naplnili to, co si celý tým Kauflandu od spolupráce slibuje,“ prozradil sám zakladatel SINNERS Petr Syrovátko jr.
Svých pár slov k navázané spolupráci sdělil také Pavel Kulfánek, vedoucí oddělení CRM společnosti Kaufland ČR. „Závazek Kauflandu ke zdravým a čerstvým stravovacím návykům chceme přenést i do online prostředí. Vnímáme SINNERS jako rostoucí značku a těšte se na nové zážitky mezi Kauflandem a SINNERS.“
„Kaufland je obrovská firma a já si myslím, že mají správný přístup. Chtějí se do esportu pustit a dělat zajímavé věci. Doufám, že všechno vyjde tak, jak si představujeme a já si myslím, že to bude absolutní bomba,“ uzavřel Moritz.