Mediální skupina pro sportovní sázení Better Collective posílila své portfolio herních médií akvizicí známého komunitního webu FUTBIN. Ten hráčům nejoblíbenější fotbalové hry poskytuje spoustu zajímavých možností, jako třeba skládání sestav do svého Ultimate Teamu či sledování cen jednotlivých hráčů, a není tedy divu, že se těší velké popularitě. Za měsíc FUTBIN navštíví až 50 milionů uživatelů, ideálnější investici v podobném sektoru nenajdeme.
Abychom vyvrátili tvrzení, že jde jen o nějaký náhodný nákup, musíme zmínit, že Better Collective již mají s esportem zkušenosti. Ve svém bohatém portfoliu totiž mají i stránku HLTV.org, která nabízí kompletní zpravodajský servis v rámci hry Counter-Strike: Global Offensive. Její návštěvnost je též obrovská, protože ve svém oboru zkrátka nemá konkurenci. Na této platformě máme i tuzemskou stopu, protože zde jako šéfredaktor působí Milan „Striker“ Švejda, který své začátky prožil na našem webu PLAYzone.
Celková suma, za níž Better Collective svůj nový úlovek zakoupil, je astronomická. Má se totiž pohybovat okolo 100 milionů eur, tedy téměř půl třetí miliardy českých korun. Zajímavé je, že za HLTV zaplatili hned o trojnásobek méně, jenže tehdy v únoru 2020 měla zmíněná stránka „pouze“ 26 milionů zobrazení měsíčně, takže aktuální částka za FUTBIN tedy není v porovnání s minulou investicí překvapivá.