Riot Games každou změnu nebo novinku umí krásně uvést a nový akt je jednou z takových událostí, na kterých si dali obzvlášť záležet. Nová agentka Fade sice domovem nazývá Turecko, i tak si ale velmi rychle najde místo ve vašich nočních můrách. Nechceme vás nijak zastrašit, to ani v nejmenším. Fade totiž dokáže vyvolat teror, aby odhalila, sledovala a dostihla nepřátele. Ti nemají šanci uniknout.
Nová agentka má funkci Initiatora, jejím úkolem je tedy odhalit nepřátelské pozice, podobně jako to má ve zvyku třeba populární agent Sova. Fade na to jde ale trošku jinak, poněkud děsivěji. Všechny schopnosti i s ukázkou a jejich vysvětlením uvádí vývojáři na svých oficiálních stránkách. Mrknout na ně můžete i skrze gameplay rovnou ze hry.
Battlepass a skiny
Tradičně již můžete sbírat zkušenosti a odemykat exkluzivní obsah třetího Aktu, včetně vychytávek jako Ragna-Rock Out Gun Buddy, Coalition: Cobra Frenzy nebo Look Behind You Spray. S prémiovým přístupem máte také možnost získat nový vzhled pro oblíbené skiny SYS z prvního aktu (Vandal a Melee skiny, stejně jako Backseat Coaching Spray a Hue Shift Phantom skin). Součástí pasu je Phantom, Operátor a motýlí nůž se špičkovými herními hardwary a LED světly, rotujícími díly a prémiovými kryty. Vycházejí doslova z moře barev jako RGX 11z Pro – navrženy tak, aby ničily v RGB stylu.
Teď už ale k samotným změnám ve hře, nejen k novinkám.
Patch notes 4.08
Jett
Aktualizace schopnosti Tailwind bude mít dominantní efekt na to, jak se hra bude v budoucnu hrát. V předchozím článku jsme už nastínili, proč to tak ovlivní hru a co si o tom myslí například bývalý profík Shroud.
Tailwind
- Po stisknutí E spotřebuje Jett své nabití Tailwind a po 0,75 sekundové prodlevě aktivuje 12 sekundové okno, ve kterém bude moci při dalším stisknutí klávesy použít Dash
- Tailwind je stále možné získat zpět dvěma zabitími
- Aby byla zachována rovnováha u změn agentky, bude upravena funkčnost Dash během nožíkových kol v Escalation modu
Neon
Neon byla vydána před Fade a stále ještě není ve stavu, v němž by ji Riot rád viděl. Proto přichází úpravy, které ji snad trošku pomůžou.
Všeobecné
- Energie baterie získaná po zabití nepřítele se zvýšila o 25 % na celkových 100 %
High Gear
Neon čelila určitému tření při používání pohybu v boji, konkrétně selhaly vstupy kvůli omezení rychlosti. Tyto změny pomohou k tomu, aby její klouzání bylo mnohem přirozenější, když se zapojuje do bojů.
- Skluz nelze použít během equip delay
- Omezení rychlosti odstraněno
- Neon nyní může v pohybu klouzat do stran a dopředu
- Odběr energie vzrostl z 6,7/s na 10/s
Fast Lane
- Wall damage odstraněna. Tato změna je určena k tomu, aby se Fast Lane stala atraktivnější možností pro Neon nebo pro spojence tím, že zabrání náhodnému poškození spoluhráčů a přidá trochu bezpečnosti při útoku na nepřátele
Sova
Ve hře na vysoké úrovni je Sova už nějakou dobu stálicí. I když jeho síla nebyla pociťována tak silně, jako tomu bylo u Jett, jeho dopad v koordinovaném prostředí je téměř bezkonkurenční. Snížená doba trvání dronu znamená, že Sova musí podstoupit větší riziko při výběru pozice. Úpravy odhalení pingu (níže) dávají protivníkům více příležitostí k přemístění, aniž by se cítili nuceni úplně opustit oblast.
Owl dron
- Doba trvání snížena z 10 s na 7 s
- Zdraví sníženo ze 125 na 100
- Dart Reveal
- Počet pingů odhalení snížen 3 na 2
- Počáteční zpoždění, než první ping odhalí zvýšeno z 1,2 s na 1,6 s*
- Prodleva mezi prvním a druhým pingem zůstává 1,2 s
- Quality of Life
- Změněna barva zaměřovacího kříže na zelenou, aby lépe vynikla na bílém HUD
- Odstraněno zpoždění u potvrzovacího textu [Target Hit]
- Text potvrzení [Target Hit] nyní zůstává na HUD přehrávače při odchodu z Owl Drone
- Potvrzovací text [Target Hit] nyní zůstane na obrazovce 2 s namísto předešlé 1 s
- Upravený zvuk při zásahu šipky dronu pro Sovu i zásah hráče
- Opravena chyba u Owl Drone, kdy se prvek Dart Cooldown UI po označení soupeře správně neaktualizoval
Shock Dart
- Maximální poškození sníženo z 90 na 75
- Radiální poškození bylo ohodnoceno v souladu s novým maximálním poškozením
AGENT ABILITY AMMO
Jettin Bladestorm, Razin Showstopper a Sovův Hunter's Fury nyní po vybavení ukážou, kolik munice jim zbývá.
Kompetitivní aktualizace
5-Stack Queues
- Snížena penalizace za zisk/ztrátu hodnosti pro různé konfigurace s pětičlennou skupinou
- Pokud jsou všichni ve skupině Iron–Diamond 2:
- Žádná RR penalizace, pokud je v normálním seskupení
- 25% RR trest pro všechny hráče, pokud některý hráč spadne mimo normální seskupení
- Pokud je kdokoli ve skupině Diamond 3–Immortal 3 (ale nikdo ve vaší skupině není Radiant)
- 25% RR trest pro všechny hráče
- Pokud je někdo ve skupině Radiant
- 75% RR trest pro všechny hráče
- Vyladěný matchmaking pro zkrácení čekací doby pro pětičlenné skupiny
- Pokud jsou všichni ve skupině Iron–Diamond 2:
Oprava bugů
- Opravena chyba, kdy Jett mohla při používání Tailwindu ihned po vyčerpání dýk Bladestorm používat schopnosti nebo zbraně
- Opravena chyba, kdy se Yoru mohl teleportovat mimo hranice při použití Gatecrash
- Opraveny různé exploity, umožňující Yoruovi používat zbraně před úplným odmaskováním na konci své ultimátní schopnosti
- Opravena chyba v Shooting Range, kdy se boti obnovili neozbrojení