Nové ligy a in-game prvky rozšíří ekosystém esportu. Nový model dá v roce 2023 vzniknout průlomovým partnerstvím s vybranými týmy. Na podporu iniciativy se můžeme těšit na tyto novinky:
Tři nové mezinárodní ligy pro nejlepší týmy z regionů Amerika, EMEA a Asie. Po celý rok budou hráči před živým publikem (pokud to aktuální nařízení dovolí) bojovat o kvalifikaci do dvou známých mezinárodních turnajů Masters a Champions. Na něm bude nejlepší tým korunován mistrem světa ve hře VALORANT.
Nový kompetitivní herní režim přístupný každému hráči přímo v klientu VALORANTu. Jeho cílem bude identifikovat ty nejlepší talenty na celém světě, tento režim bude fungovat jako doplněk stávajících žebříčků a poskytne hráčům nový cíl nad rámec hodnocené hry, který se začlení do ekosystému esportu.
Spuštění nových domácích lig, jenž rozšíří příležitosti pro nadějné talenty, kteří touží po dosažení elitních mezinárodních soutěží. Nejlepší týmy z herního soutěžního režimu budou mít možnost utkat se s nejlepšími talenty ze svého regionu v rámci příslušných domácích lig. Dočkáme se i velké lokální soutěže?
„S VALORANTem chceme vybudovat nejnapínavější esport současnosti spolu s nejlépe řízenými, nejambicióznějšími a nejzajímavějšími týmy v oboru. Náš model dlouhodobého partnerství pro VALORANT jsme navrhli tak, aby týmy mohly prosperovat a budovat svůj business společně s celkovým růstem esportového ekosystému VALORANTu,“ říká Whalen Rozelle, Head of Esports Operations ve společnosti Riot Games. „Cílem dlouhodobých partnerství je úspěch, proto po vybraných organizacích nepožadujeme žádné vstupní nebo účastnické poplatky. Naším cílem je umožnit našim partnerům investovat své prostředky do podpory svých profesionálů a rozšiřování fanouškovské základny prostřednictvím vytváření ohromujícího obsahu pro fanoušky.“
V průběhu roku 2022 zahájí Riot Games výběrový proces na nalezení dlouhodobých partnerů, kteří VALORANTu pomohou nadále růst. Týmy, které splní kritéria výběru, získají od společnosti Riot Games finanční podporu v podobě ročního stipendia a exkluzivní možnost spolupracovat na jedinečných herních aktivacích a produktech. Partnerské týmy budou moci distribuovat brandovaný obsah, což umožní současným 15 milionům hráčů, kteří měsíčně hrají VALORANT, fandit při sledování i hraní.
„Všechny tyto prvky společně přispějí k vytvoření konkurenčního ekosystému, který VALORANTu zajistí pozici pro další fázi růstu,“ řekl John Needham, prezident divize esportu. „Chceme vybudovat špičkovou úroveň soutěží, která poskytne více vzrušujících zápasů, nové události, které nadchnou diváky naživo, a poutavé zážitky pro miliony online fanoušků. Využijeme vše, co jsme se naučili za posledních 10 let s LoL Esports, abychom vybudovali ekosystém, který VALORANTu dodá náboj do dalšího velkého multigeneračního esportu.“