Další dva týdny uběhly jako voda a Riot nám tedy přináší nový patch 4.10. Jedná se o už třetí úpravu aktuálního aktu, ale od vydání nového agenta se žádná radikální změna nekonala. Vývojáři se tentokrát zaměřili primárně na hladký průběh hry a další opravy chybiček, které vám znepříjemňovaly zážitek.
Cypher
Zdroj: Riot Games
Aktualizace agentů
- Ukazatele Progress/Charge agentů byly přesunuty na stejné místo a u následujících agentů byly vytvořeny stejné velikosti:
- Reyna
- Cypher
- Breach
- Fade
- Jett
- Omen
- Phoenix
- Raze
- Skye
- Yoru
Omen
- Aktualizovaný 3P model pro zvýšení detailů a věrnosti
Aktualizace map
Haven
- Byla odstraněna určitá kolize pixelů v následujících oblastech:
- Již nelze přejít po přední straně krytu na A situ
- Bez boostu již nelze skočit na horní část krytu C situ
Herní systémy
- Přidán nový graf výkonu pro zobrazení hodnot chyb při střelbě pro poslední výstřely v klientu. Jedná se o stejnou informaci viditelnou v nastavení chyb zaměřovače, ale tahle by měla hráčům pomoci lépe diagnostikovat jejich vlastní výkon
Aktualizace konzistence hry
Další informace o níže uvedených grafech výkonu a opravě chyb najdete v článku na oficiálních stránkách.
- Opraven problém, kdy ping nebo snímkové frekvence mohly způsobit vytvoření nadměrné vyrovnávací paměti pro zpracování pohybu a přetrvávat po několik sekund. Zatímco se to dělo, možná jste zažili:
- Zvýšenou latenci vstupu na straně serveru, což může způsobit, že použití vstupů bude trvat déle, než by se dalo očekávat na základě vašeho pingu
- Další zpoždění z vašeho pohledu na ostatní hráče, což vám může poskytnout méně času na reakci
- Přidán nový graf výkonu zobrazující „Network RTT Jitter“, který vám pomůže pochopit, zda dochází k problémům se sítí, které se neodrážejí v hodnotách Network RTT Avg/Max
- Přidán nový graf výkonu „Network RTT + Processing Delays“ zachycující efektivní latenci, se kterou se setkáte v důsledku doby opakování sítě, zpracování přesunu serveru a zpoždění zpracování klienta
Bugy
Agenti
- Hlášky při „zničení“ rozmístěných schopností budou nyní globálně slyšet i spojenci. To zahrnuje agenty:
- Chamber: Trademark a Rendezvous
- Killjoy: Turret a Alarmbot
- Cypher: Trapwire a Spycam
- Yoru: Gatecrash
- Opravena chyba, kdy se Neonin High Gear automaticky zastavil po použití Fast Lane nebo Relay Bolt
- Opraven problém, kdy pozorovatelé viděli Vipeřiny nepřátele zářit červeně, když byli blízko Vipeřina Pitu, ale stále mimo něj
- Opraven Chamberův Rendezvous, protože se nezobrazoval divákům a pozorovatelům
- Opraven Brimstonův Incendiary (Q), které nyní poškozuje v blocích 15 místo 1 jako u ostatních schopností poškozovacích zón ve hře
- Celkové DPS by se nemělo měnit
Kosmetické úpravy
- Oprava chyby drobného blikání, které se vyskytovalo na transparentní linii VFX zbraně protokolu při kontrole, ADSingu, přebíjení atd.
Herní systémy
- Opravena chyba, kdy specifické klávesové zkratky pro agenta někdy nefungovaly správně, i když je nabídka nastavení ukazovala jako použité
- Tato oprava skutečně vyšla v patchi 4.09, ale vývojáři se chtěli ujistit, že uživatelé hry nemají v této oblasti problémy, než ji nazvali jako „opravené“
- Opravena chyba, kdy se zpráva o boji jen zřídkakdy neobjevila po celou dobu hry
Chyby o kterých se ví
- Spike plant a defuse lišta se nezobrazují pro pozorovatele s povoleným minimálním HUD, a to ani při sledování agenta, který plantí nebo defusuje