Přejít k hlavnímu obsahu

Konec zasekávání? Nový update se zaměřuje na konzistentnost hry

Další dva týdny uběhly jako voda a Riot nám tedy přináší nový patch 4.10. Jedná se o už třetí úpravu aktuálního aktu, ale od vydání nového agenta se žádná radikální změna nekonala. Vývojáři se tentokrát zaměřili primárně na hladký průběh hry a další opravy chybiček, které vám znepříjemňovaly zážitek.
Cypher
Cypher
Zdroj: Riot Games

Aktualizace agentů

  • Ukazatele Progress/Charge agentů byly přesunuty na stejné místo a u následujících agentů byly vytvořeny stejné velikosti:
    • Reyna
    • Cypher
    • Breach
    • Fade
    • Jett
    • Omen
    • Phoenix
    • Raze
    • Skye
    • Yoru

Omen

  • Aktualizovaný 3P model pro zvýšení detailů a věrnosti

Aktualizace map

Haven

  • Byla odstraněna určitá kolize pixelů v následujících oblastech:
    • Již nelze přejít po přední straně krytu na A situ
    • Bez boostu již nelze skočit na horní část krytu C situ

Herní systémy

  • Přidán nový graf výkonu pro zobrazení hodnot chyb při střelbě pro poslední výstřely v klientu. Jedná se o stejnou informaci viditelnou v nastavení chyb zaměřovače, ale tahle by měla hráčům pomoci lépe diagnostikovat jejich vlastní výkon

Aktualizace konzistence hry

Další informace o níže uvedených grafech výkonu a opravě chyb najdete v článku na oficiálních stránkách.

  • Opraven problém, kdy ping nebo snímkové frekvence mohly způsobit vytvoření nadměrné vyrovnávací paměti pro zpracování pohybu a přetrvávat po několik sekund. Zatímco se to dělo, možná jste zažili:
    • Zvýšenou latenci vstupu na straně serveru, což může způsobit, že použití vstupů bude trvat déle, než by se dalo očekávat na základě vašeho pingu
    • Další zpoždění z vašeho pohledu na ostatní hráče, což vám může poskytnout méně času na reakci
  • Přidán nový graf výkonu zobrazující „Network RTT Jitter“, který vám pomůže pochopit, zda dochází k problémům se sítí, které se neodrážejí v hodnotách Network RTT Avg/Max
  • Přidán nový graf výkonu „Network RTT + Processing Delays“ zachycující efektivní latenci, se kterou se setkáte v důsledku doby opakování sítě, zpracování přesunu serveru a zpoždění zpracování klienta

Bugy

Agenti

  • Hlášky při „zničení“ rozmístěných schopností budou nyní globálně slyšet i spojenci. To zahrnuje agenty:
    • Chamber: Trademark a Rendezvous
    • Killjoy: Turret a Alarmbot
    • Cypher: Trapwire a Spycam
    • Yoru: Gatecrash
  • Opravena chyba, kdy se Neonin High Gear automaticky zastavil po použití Fast Lane nebo Relay Bolt
  • Opraven problém, kdy pozorovatelé viděli Vipeřiny nepřátele zářit červeně, když byli blízko Vipeřina Pitu, ale stále mimo něj
  • Opraven Chamberův Rendezvous, protože  se nezobrazoval divákům a pozorovatelům
  • Opraven Brimstonův Incendiary (Q), které nyní poškozuje v blocích 15 místo 1 jako u ostatních schopností poškozovacích zón ve hře
    • Celkové DPS by se nemělo měnit

Kosmetické úpravy

  • Oprava chyby drobného blikání, které se vyskytovalo na transparentní linii VFX zbraně protokolu při kontrole, ADSingu, přebíjení atd.

Herní systémy

  • Opravena chyba, kdy specifické klávesové zkratky pro agenta někdy nefungovaly správně, i když je nabídka nastavení ukazovala jako použité
    • Tato oprava skutečně vyšla v patchi 4.09, ale vývojáři se chtěli ujistit, že uživatelé hry nemají v této oblasti problémy, než ji nazvali jako „opravené“
  • Opravena chyba, kdy se zpráva o boji jen zřídkakdy neobjevila po celou dobu hry

Chyby o kterých se ví

  • Spike plant a defuse lišta se nezobrazují pro pozorovatele s povoleným minimálním HUD, a to ani při sledování agenta, který plantí nebo defusuje
Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.