Další dva týdny utekly jako voda a do FPS pecky od Riot Games přichází nový patch. Aktualizace 4.11 nepřináší žádné dramatické změny, nicméně to vypadá, že vývojáři se vynasnažili opravit co šlo. Ke druhým narozeninám jejich střílečky se vypořádali s nejednou chybičkou.
Reyna a Fade
Zdroj: Riot Games
Social update
- Clutch mode – Nyní máte možnost hromadně ztlumit své spoluhráče a/nebo členy party, abyste se mohli soustředit na clutchnutí důležité situace!
- Přejděte do Settings (Esc) > Controls > Communication
- Nastavte klávesy pro funkce Party a Team Voice Clutch Mute Keys
- Stisknutím klávesy na „ON“ během hry zapnete funkci Party a/nebo Team Voice Clutch Mute a poté znovu přepnete na „OFF“
- Když je funkce „ON“ zapnutá, můžete vypnout „Mute“ kdykoli během zápasu, když stisknete přiřazenou klávesu. Zobrazí se ikona, abyste věděli, kdy je možnost aktivace funkční
Bugy
Agenti
- Opravena chyba, kdy Skye udělala nezamýšlenou pózu, viděnou ve třetí osobě, když držela zbraň
- Opravena chyba, kdy mohla Jett dosahovat mnohem vyšší rychlosti, než je zamýšleno, pomocí Tailwindu na konkrétních místech (také znám jako „superdash“)
- Opravena chyba, kdy Yoru mohl použít zbraně dříve, než bylo zamýšleno, když opustil Dimensional Drift (...opět)
- Někteří kreativní hráči od posledních několika oprav stále hledají nové způsoby, jak spouštět varianty této chyby. Oprava těchto mezer má za cíl zlepšit systémy, které používají všechny schopnosti ve hře. „Kvůli tomu (kromě špatné zkušenosti se střelou od neviditelného Yorua) bedlivě sledujeme výsledky těchto změn,“ říkají vývojáři
- Opravena chyba, kdy Yoruova maska při běhu vpřed během Dimensional Driftu blikala
Somebody blow out the candles so we can queue back up. VALORANT just turned two. pic.twitter.com/M4zrAFmayc
— VALORANT (@PlayVALORANT) June 2, 2022
- Opravena chyba, kdy jste viděli umístění nepřátelských hvězd Astry
- Opravena chyba, kdy jste nebyli schopni znovu stabilizovat KAY/O poté, co byli sami vzkříšeni od Sage
- Opravena chyba, kdy z minimapy někdy zmizely následující schopnosti:
- Vipeřina Toxic Screen a Poison Cloud
- Killjoin Nanoswarm
- Cypherův Cyber Cage
- Opravena chyba, kdy po přepnutí agentů v Rangi nebo ve vlastní hře se někdy v nabídce nákupu zobrazovaly neplatné položky
- Opravena chyba, kdy se Chamberův model stále teleportuje, pokud je zabit uprostřed teleportu
- Opravena chyba, kdy Skyiny Seekers a Fadin Prowler a Trails nemohly sjíždět skluzem na Breezu
- Opraven Sovův trick shot VO line tak, aby hrál, když zabije nepřítele 1 nebo 2 odraženým Shock Bolt
- Nikdy nebylo zamýšleno, aby tyto linie VO hrály při ničení nepřátelské pasti roli. To poskytlo informace, které nebyly pro Sovu a jeho tým snadno dostupné jinými prostředky. To bylo sice přidáno zpět, ale omezeno na hraní pouze tehdy, když Sova zabije nepřátelského hráče odrážejícím se Shock Boltem, přichází od Riotu
- Opravena chyba, kdy Killjoin Alarmbot a Chamberův Trademark vytvářely velké bílé kruhy na Brimstonevě Sky Smoke zaměřovací mapě
- Opravena chyba, kdy indikátor dosahu Chamberovo Rendezvous nezmizí, když je dostatečně daleko, aby byl mimo minimapu
- Opraven problém, kdy se systém, který hodnotí body vhodné pro spawn v Deathmatch, neaktualizoval správně
- Nyní byste se měli pravidelně spawnovat dále od místa, kde jste zemřeli, a zažít méně pomstychtivých zabití
- Jsme si vědomi, že systém spawnování by mohl být lepší a budeme i nadále provádět změny, které vylepší zážitek, vzkazují na konec z vývojového oddělení.
Oslava druhých narozenin Valorantu tedy není v tak velkolepém stylu, jak bychom čekali, ale kdo ví, co si pro nás Riot ještě chystá.