Twitch svůj vzhled nemění zrovna často. Proč totiž signifikantně měnit něco, co funguje skvěle a uživatelé to mají rádi. Za více než 10 let (od dob Justin.tv) jsme se tak žádné výrazné vzhledové změny v rámci deskopové verze nezaznamenali. Přestože nastaly změny ve vzhledu chatu a celkové kvality vysílání, stránka, kde si vybíráte, na co budete koukat, zůstala v původním stavu. Změna přišla až nyní, 21. června, kdy Twitch zavedl nový vzhled stránky.
Když se dostanete do kategorií, vyskočí na vás nejsledovanější kanál v určité kategorii, zabere přitom 50 % plochy. Spolu s vysíláním se vám automaticky spustí chat kanálu a přibližně po minutě dostanete dvě možnosti – na kanál se podívat, nebo kouknout na druhý nejsledovanější kanál. Taková změna vyvolala spousty reakcí. Například streamerka Lowco aktualizaci pochválila, protože díky tomu mohou vyniknout i menší tvůrci.
MASSIVE TWITCH UPDATE: Twitch is experimenting with a whole new way to browse streams. This looks to be a *game-changer* for the viewer experience and a big win for smaller creators!
— Lowco 🏳️🌈 (@LowcoTV) June 21, 2022
Here's what it looks like and why I think it's so good ⬇️ pic.twitter.com/GgpmV5tWeQ
Dalším uživatelům se zase vzhled nelíbí. Nutnost ručně přeskakovat mezi kanály, automatické zapínání vysílání. Zkrátka krok k horšímu. Někteří také tvrdí, že je to pro Twitch skvělá možnost, jak automaticky zobrazovat reklamy divákům. Ozval se i jeden z administrátorů Twitche, který uvádí, že žádná možnost zakomponování reklam místo vysílání není reálná.
Confirmed by Twitch staff: no ads will be shown when browsing streams through this update. Huge Whttps://t.co/9e8brXi99Q
— Lowco 🏳️🌈 (@LowcoTV) June 22, 2022
Nový vzhled je nyní ve fázi testování, a tak se nezobrazuje každému. Záleží, jestli jste mezi vyvolenými. Je otázkou, jestli Twitch tuto novinku zavede natrvalo, případně s nějakou obměnou. Po zpětné vazbě od diváků však lze očekávat, že k nějaké změně ještě dojde.