Přejít k hlavnímu obsahu

Twitch přináší změnu vzhledu, tvůrci bez smluv na tom budou lépe

22. 6. 2022 | 14:00 Twitch
Twitch příliš často nemění to, co funguje. Když už ale k tomu dojde, změny jsou poměrně razantní. Jednou ze změn, která naštvala spoustu fanoušků, je změna v kategoriích. Nově vám totiž vyskočí nejsledovanější kanál ze všech ve vybrané kategorii a zaplní polovinu plochy.
Twitch
Twitch
Zdroj: Twitch

Twitch svůj vzhled nemění zrovna často. Proč totiž signifikantně měnit něco, co funguje skvěle a uživatelé to  mají rádi. Za více než 10 let (od dob Justin.tv) jsme se tak žádné výrazné vzhledové změny v rámci deskopové verze nezaznamenali. Přestože nastaly změny ve vzhledu chatu a celkové kvality vysílání, stránka, kde si vybíráte, na co budete koukat, zůstala v původním stavu. Změna přišla až nyní, 21. června, kdy Twitch zavedl nový vzhled stránky.

Twitch
Twitch
Zdroj: Twitch

Když se dostanete do kategorií, vyskočí na vás nejsledovanější kanál v určité kategorii, zabere přitom 50 % plochy. Spolu s vysíláním se vám automaticky spustí chat kanálu a přibližně po minutě dostanete dvě možnosti – na kanál se podívat, nebo kouknout na druhý nejsledovanější kanál. Taková změna vyvolala spousty reakcí. Například streamerka Lowco aktualizaci pochválila, protože díky tomu mohou vyniknout i menší tvůrci.

Dalším uživatelům se zase vzhled nelíbí. Nutnost ručně přeskakovat mezi kanály, automatické zapínání vysílání. Zkrátka krok k horšímu. Někteří také tvrdí, že je to pro Twitch skvělá možnost, jak automaticky zobrazovat reklamy divákům. Ozval se i jeden z administrátorů Twitche, který uvádí, že žádná možnost zakomponování reklam místo vysílání není reálná.

Nový vzhled je nyní ve fázi testování, a tak se nezobrazuje každému. Záleží, jestli jste mezi vyvolenými. Je otázkou, jestli Twitch tuto novinku zavede natrvalo, případně s nějakou obměnou. Po zpětné vazbě od diváků však lze očekávat, že k nějaké změně ještě dojde.

Zdroj: Dexerto.com
Štítky: Twitch
Od léta 2021 redaktorem PLAYzone. Věnuji se hlavně Battle royale hře Call of Duty:Warzone a YouTube obsahu na internetu.