Hypermotion2
Technologie Hypermotion2 by měla podle vývojářů přinést „více než 6 000 autentických fotbalových animací, které zaručují realismus při každém kroku na hřišti“.
Druhá verze technologie, která byla uvedena ve FIFA 22, zařídí i technický driblink, stínování a akceleraci. Více o Hypermotion2 najdete na webu ea.com.
Herní prvky
Razantní střela
Nová mechanika střelby s důrazem na dovednosti hráčů a aspektem rizika/odměny. Podle popisu vývojářů bude velice podobná časovaným střelám známým z předchozích ročníků.
Přepracované standardní situace
Obrovská změna oproti předchozím hrám. Nová technika mění způsob zahrávání volných kopů, penalt a rohů.
Můžete si vybrat místo kontaktu s míčem, což ovlivní jeho směr, trajektorii, zakroucení a další vlastnosti.
Pokročilá fyzika nárazů (jen nejnovější generace)
Ve FIFA 23 individuální končetiny hráčů podle EA Sports přirozeněji ovlivňují výsledek situací, kdy obránci blokují míč. Cíl je stejný jako vždy - realističtější výsledky. Dráha míče by měla být ovlivněna podobněji jako v reálném fotbale.
Fyzika interakcí se sítí
Nová fyzika brankových sítí reaguje na pohyb hráčů a vytváří přirozenější interakce, pokud hráč naběhne, sklouzne se nebo spadne do branky. Menší změna, která však může být vidět v každém zápase.
Střelba
Ve FIFA 23 se objeví různé trajektorie střel včetně přízemních, padajících, skákajících a rybiček.
Bránění
Důrazné skluzy s odkopem míče, fyzické zákroky a dokonce obranné zákroky patičkou. To vše v dalším ročníku fotbalového simulátoru od EA Sports.
Přihrávky
Do FIFA dorazí i nové typy přihrávek: vnějším nártem, efektně patičkou, z voleje a s využitím nových animací odkopů míče.