Tuscan (nebo jeho varianta cpl_mill) patřil v dobách starších dílů série Counter-Strike k nejoblíbenějším kompetitivním mapám, které se hrály na každém turnaji své doby. CS:GO na jeho přepracování čekalo dlouhé roky, Práva na mapu totiž vlastnil původní tvůrce. Jakýkoliv počin tedy byl čistě neoficiální, například Toscan. Když sám Brute vydal svoji verzi mapy, ta byla tak špatná, že na ni všichni raději rychle zapomněli. V roce 2020 se však konečně pohnuly ledy. Brute se spojil s Catfoodem a přední map maker se dal do práce.
Už od prvních screenshotů bylo zřejmé, že mapa má odlišný design od map z aktivního poolu. Od prvních náčrtků si samozřejmě nový Tuscan ušel dlouhou cestu plnou změn, jeho tvůrce však pravidelně o progresu informoval na svém Twitteru. V září roku 2020 poprvé hledal Catfood zájemce z řad předních týmů na testování, v lednu vyšla první videa a v dubnu se Tuscan dokonce hrál v showmatchi na ESL Pro League. Trvalo to ale i celý jeden další rok, než se mapa dostala až do fáze veřejného testování. Tedy letos v květnu.
Catfood už dokončil vše, co potřeboval a zapracovával pouze následnou zpětnou vazbu, aby mapu vyladil k dokonalosti. V červenci oznámil, že je asi na 99,7 procentech všech prací a bylo jasné, že se vydání blíží. Ten den nastal právě dnes 8. srpna. Tuscan oficiálně míří na Workshop a dá se očekávat, že jej brzy uvidíme například na FACEITu. Jedinou otázkou ale zůstává, jak se k mapě postaví Valve. Všichni věří, že se dostane alespoň do matchmakingu. Jestli se ale dočká přidání do poolu velkých turnajů? To je skutečně ve hvězdách.