Přejít k hlavnímu obsahu

Volání bylo vyslyšeno! Kdo vystřídá Chambera po jeho nerfu na trůnu?

Už je to nějaká doba, co Chamber patří mezi vůbec nejhranější agenty nejen v normálních a hodnocených zápasech, ale také na profesionální scéně. Není divu, poskytoval toho tolik, že se mu ostatní mohli jen ztěžka rovnat. Teď ale vypadá, že je jeho dnům konec. Co dalšího nová aktualizace přináší?
Chamber
Chamber
Zdroj: Riot Games

Patch 5.03

Obecné aktualizace

  • Aktualizace na Unreal Engine 4.26
    • Tato aktualizace v mnoha ohledech vylepšuje sadu nástrojů dostupnou především vývojářům, takže tato změna pravděpodobně zůstane pro většinu hráčů bez povšimnutí
    • Tentokrát však existují některé známé problémy, většinou s uživatelským rozhraním. „Opravujeme to tak rychle, jak jen to půjde, ale očekávejte ve hře a v hlavní nabídce trochu chybiček. Pokud něco přeruší vaši hru, odešlete hlášení o chybě,“ míří od vývojářů
  • Obnovení vizuálního designu při prohlížení agentů
    • „Jen jsem si myslel, že bychom měli využít něco ze skvělého umění agentů a více se opřít o náš VALORANT styl,“ vysvětluje Jeff Landa, vedoucí komunity

Aktualizace agentů

Chamber

Jak hráči v hodnocené i profesionální hře ovládli Chambera, jeho silné stránky začaly zastiňovat ty slabé, takže counterplay na Rendezvous a jeho arzenál není tak efektivní, jak se doufalo. Celková síla postavy se také zdála být přemrštěná, takže tato změna by měla dokázat snížit celkovou sílu jeho kitu a zároveň jej udržet konkurenceschopného se zbytkem agentů.

  • Randezvous (E)
    • Základní Cooldown zvýšen 20 s >>> 30 s
    • Recall Cooldown zvýšen o 20 s >>> 30 s
    • Cooldown nastaven na 45 s, kdykoli je zničena kotva Rendezvous
    • Průměr velikosti „kruhu“, kde Chamber může stát a která mu umožňuje aktivovat Rendezvous snížena 21m >>> 15m
      • Tato schopnost má být silná při držení prostoru, ale velkorysý rádius mu umožnil pojmout tento prostor s větší agresí, než bylo zamýšleno . Tato změna by měla vyžadovat, aby Chamber vynaložil více úsilí na přístup mimo úhly
      • „Doufáme, že tvrdší trest za zničené kotvy Rendezvous a zmenšený poloměr si vyžádají, aby hráči byli při používání opatrnější. Tato změna také přináší counterplay v podobě zničitelných předmětů do většího souladu s chováním jiných zničitelných předmětů ve hře.“
  • Trademark (C)
    • Trvání zpomalení se snížilo 9,5 >>> 6 s
  • Tour de Force (X)
    • Požadované Ultimátní body zvýšeny 7 >>> 8
    • Trvání zpomalení se snížilo 9,5 >>> 6 s
  • Headhunter (Q)
    • Cena střely zvýšena 100 >>> 150
      • Je důležité, že Headhunter je pro Chambera mocnou zbraní, ale za svou současnou cenu se nemusí zapojovat do přijímání obtížných ekonomických rozhodnutí tak smysluplně jako ostatní agenti. Zdražení by mělo nejvýrazněji ovlivnit rozhodování. K tomuto cíli směřuje i změna na Tour De Force

Úprava regionálního poškození

Aktualizujeme ultimátky pro následující agenty, aby se řídili podobnými regionálními pravidly poškození jako normální zbraně – kde zásah do hlavy a nohou nepřítele způsobí různé násobitele poškození. Záměrem je odměnit přesnost a vytvořit intuitivní konzistenci napříč poškozením ve VALORANTu.

Neon

  • Overdrive (X)
    • Poškození na výstřel sníženo 22 >>> 18
    • Killzone zvýšen 15m >>> 20m
    • Násobič střelby nohou snížen 1,0 >>> 0,85
    • Násobitel střely do hlavy zvýšen 1 >>> 3

Chamber

  • Tour de Force (X)
    • Násobič střelby nohou snížen 1,0 >>> 0,85

Jett

  • Bladestorm (X)
    • Násobič střelby nohou snížen 1,0 >>> 0,85

Aktualizace herních systémů

  • Přidána možnost změnit klávesu „Ghost“ mimo custom hru
    • Tato možnost je uvedena v části Settings >> Controls >> Actions

Bugy

  • Opraven problém s Jettiným Tailwindem, kdy přepínání zbraní uprostřed Dashe způsobovalo, že animace vytažení zbraně trvala déle, než bylo žádoucí
  • Opravena chyba, kdy některé HUD prvky Reyny/Killjoy byly stále viditelné po povolení Hide User Interface
  • Opravena chyba, kdy animace zneškodnění nehrála konzistentně, pokud je Orb klepnut v rychlém sledu
  • Známé potíže:
    • Změna nastavení neprůhlednosti crosshairu ve hře způsobí, že náhled crosshairu bude blikat
    • Uživatelské rozhraní Spike Announcements se zobrazuje nesprávně
Patch 5.03
Patch 5.03
Zdroj: Riot Games
Student, hráč a fanoušek esportové scény. Věnuji se především Valorantu a League of Legends, cizí mi ale není téměř nic. Taky pleskám španělský fotbálky v hospodách a dám si u toho dobrý pívo.