Komunita MOBA hry od Riot Games je jedna z největších světě. Denně hru hrají desítky milionů hráčů, měsíčně to pak jsou stovky. Každé dva týdny tak vývojáři „osvěží“ hru updatem, aby LoL nestagnovalo. Jenže stinná stránka tohoto přístupu je, že někdy se ke chtěným změnám přidají i jisté nechtěné. Většinou se na ně přijde v rámci hodin nebo už na testovacím serveru, ale jeden z posledních bugů přežil téměř dva týdny.
Teď už k samotné chybě. Věže ve hře, pokud střílí na šampiony, zvyšují své poškození každou střelou o 40 %. Maximální poškození udávají po třech střelách, což se rovná 120 % poškození. Jenže jak uvidíte na videu níže, poškození se zvýší pouze jednou, což podstatně mění celé fungování hry. Ovlivní to hned několik aspektů a chyba dokonce ovlivnila samotný pro play. Na celou skutečnost upozornil Vandiril, populární nadšenec do hry a hledání bugů.
TheShy turret damage increased only once, those screenshots are from his POV of WBG vs FPX game. pic.twitter.com/QopgI6nzxq
— Vandiril (@Vandiril) August 9, 2022
Celý problém ovlivnil pravděpodobně obrovské množství zápasů a zůstal inkognito po v průběhu patch 12.14. Ani v dalším patchi 12.15 nebyla žádná zmínka o opravě tohoto masivního bugu. Chyba byla opravena až 10. srpna.