Přejít k hlavnímu obsahu

Plynulejší hra a lepší výkon počítače, hodnotili streameři technologii NVIDIA Reflex

Několikadenní akce NVIDIA Reflex Challenge je u konce. Trojice streamerů testovala ve Vodafone PLAYzone Areně a na svých streamech technologii NVIDIA Reflex, která má za úkol především zlepšení herního zážitku. A hodnocení jsou kladná. „Když to zapneš, je to plynulé,“ pochvalovala si funkci XOKaja.
Testovaní NVIDIA Reflex
Testovaní NVIDIA Reflex
Zdroj: twitch.tv/playzoneup

XOKaja, Halien a Cantzer testovali technologii NVIDIA Reflex na populárních titulech VALORANT, Fortnite a Apex Legends. Každý den od středy 17. srpna do pátku 19. srpna přišel jeden z influencerů do Vodafone PLAYzone Areny, kde se kromě streamování věnoval i fanouškům na místě. Testování probíhalo na nadupaných herních mašin HAL 3000 s grafickou kartou GeForce RTX 3060 Ti. Hráči tak měli perfektní podmínky.

Poslední den, neděle 21. srpna, probíhal s větší části online. Všichni influenceři spojili síly na jednom streamu a vyzkoušeli NVIDIA Reflex na již zmiňovaných titulech a společně.

Na konci vysílání a celé akce pak zhodnotili své zkušenosti se samotnou funkcí. „Už jsem to zkoušela dřív. Když to vypnu, přijde mi, že mám mirkolagy. Ale jakmile zapnu NVIDIA Reflex, vypadá to plynulejší,“ pochvaluje si XOKaja. Podobný pohled sdílí Cantzer. „Používám to asi rok a půl. Byl jsem zvědavý, jaké to bude, když vypnu NVIDIA Reflex, a taky mi přišlo, že se objevovaly mikrolagy.“

Technologie NVIDIA Reflex pomáhá ve více ohledech. „Zlepšuje to i výkon samotného počítače, jelikož to uleví hardwaru,“ všiml si profesionální hráč VALORANTu Cantzer. Právě u FPS her může být funkce NVIDIA Reflex velice užitečným pomocníkem.

Partnerem celé akce byl kromě samotné NVIDIE i výrobce zavedené značky počítačů HAL3000, který letos slaví již 20 let od svého založení. Jedna se o počítače prověřené kvalitou - přeci jen jsou již několik let partnerem MČR v počítačových hrách.

Co je NVIDIA Reflex?

Cílem NVIDIA Reflex je především snížení latence pomocí tzv. „Low Latency Reflex Mode“. Díky tomuto nastavení budou hráči moci snížit zátěž pro GPU i CPU, a tím i samotnou odezvu. S plným vybavením může jít o snížení až o desítky procent.

Součástí NVIDIA Reflex je také čip, který funguje jako analyzátor latence v monitorech s podporou NVIDIA G-Sync i lepších herních myších od ASUS, Logitech nebo SteelSeries. Displeje NVIDIA G-SYNC s funkcí Reflex nabízí jako jediné na světě měření latence systému, které detekuje kliknutí myši kompatibilní s technologií Reflex a následně měří čas, za který se výsledné pixely (např. záblesk u hlavně) změní na obrazovce.

NVIDIA Reflex je technologie mířená především na soutěžní hraní počítačových her (esporty). Hráči díky technologii rychleji zamíří cíl, dříve reagují a zvyšují přesnost zaměření. Podpory se dostává především titulům s bohatým esportovým zastoupením.

Příklady her podporujících NVIDIA Reflex:

Apex Legends
Call of Duty: Black Ops Cold War
Fortnite
Overwatch
Valorant

Štítky: NVIDIA Reflex
Zaměření především na League of Legends a EA Sports FC. Občas zapne Counter-Strike, od roku 2012 ale žere LoLko, dostal se i do Diamondu :).