Nerfy
První karta, do které se vývojáři opřeli, je Wildheart Guff. Toho spousta hráčů označovala za aktuálně nejsilnější kartu hry. Při zahrání už nebude dávat hráči plný mana krystal, ale pouze prázdný (podobně jako Wild Growth). Stejnou změnu pak čeká i jeho hero power Nurture. Důvodem je zpomalení druidova tempa.
Druhý silný hrdina, kterého se změny dotknou negativně, je Mage. Nejen, že už bude moci svou lokaci Nightcloak Sanctum použít pouze dvakrát, ale zároveň mu bude značně oslabena i jeho vylepšená hero power Arcane Burst, kterou lze získat po zahrání karty Magister Dawngrasp. Podobně jako u Druida šlo totiž o hero kartu, jež zahraná na mana křivku velmi často automaticky vyhrávala celý zápas.
Nerfům se nevyhnula ani Rogue. U té jde ovšem pouze o uvědomění si předchozí chyby a vrácení Edwina do stavu před posledním buffem. Hunter bude pak ve své quest variantě drobně zpomalen, konkrétně v její první fázi. Ta bude nově potřebovat ke splnění o jeden spell více. Změna nevypadá nijak razantně, ale nezapomeňme, že podobná „drobná“ změna Warriorova pirátského questu balíček úplně odstranila z mety.
Předposlední oslabenou kartou je Kael’thas Sinstrider. Zvýšením jeho ceny se vývojáři zjevně snaží zamezit vražednému kombu s Brannem a Denathriem, které ukončovalo velkou část partií. Úplně nakonec se drobné změny dočkala i „Ironbeak Owl roku 2022“, Smothering Starfish bude nově stát o manu navíc.
Buffy
Celou škálu změn nám poté uzavírají dvě lehce vylepšené karty. V první řadě jde o School Teacher, která se napůl vrací ke své původní variantě před nerfem a byl jí přidán 1 život. Identického vylepšení se dočkal i Alliance Bannerman, jehož v současné metě prakticky nevidíme. Buďme upřímní, tato úprava to nezmění.
V celkovém obrázku nepřináší celý patch nikterak velké zásahy do hry. To ostatně potvrdil i sám game designer pro Hearthstone Aleco, který na svém Twitteru uvedl, že tyto změny byly tzv. na jistotu. Na možný návrat Warriora s Paladinem do mety si tedy budou hráči muset počkat pravděpodobně až do minisetu.