Je tomu již půl roku, co hru obohatil nový agent. Naposledy řady VALORANT Protocolu rozšířila Fade, která si hned získala oblibu mnoha hráčů. Tentokrát je nadcházející postavou muž, Harbor z Indie, jenž ovládá vodní element. Jaké schopnosti předvede?
Harbor, nový agent 21
Zdroj: Riot Games
FPS akce od Riot Games je na světě už více než dva roky a od té doby hru obohatila několika novými mapami a agenty. Tempo přidávání dalších hratelných charakterů se přirozeně zpomaluje, bylo by nad uživatelské síly naučit se veškeré novinky stejným tempem. Proto to tentokrát trvalo půl roku od vydání Fade. Nového agenta si můžete osahat v aktuálním patchi, který je také začátkem třetího aktu páté epizody, tedy 19. října.
Skupina agentů nikdy neukončila nábor, proto v Indii naverbovala agenta 21 (hratelných postav je sice 20, číslo 8 je dodnes záhadou). Harbor se ve představí brzo, své schopnosti získal především díky artefaktu.
High Tide (E)
- Jde o vodní stěnu, kterou lze poslat dopředu po zemi či ve směru svého zaměřovače pro zpomalení nepřátel. High Tide vypadá jako něco mezi schopností Vipera (Toxic Screen) a Phoenixe (Blaze), lze ji však ohnout do mnohem ostřejšího úhlu, ale má 40sekundový cooldown
- Samotná zeď trvá necelých 15 sekund, z nichž potenciálně vytvoří tísnivou situaci. Cooldown začíná, když se zeď zvedne, což znamená, že prodleva mezi použitími je pouze 25 sekund
Cove (Q) — 350 kreditů, 1 charge
- Jde o kouli vody, která funguje nejen jako smoke, ale také jako neprůstřelný štít. Jde o jednu z nejunikátnějších schopností Harbora. Uvnitř je smoke dutý, jako u Omena , ale jeho schopnost blokovat kulky z něj dělá silný nástroj pro položení spiku a znovuzískání pozic
- Koule umožní projít schopnostem jako Shock Bolt (Sova) a Snake Bite (Viper), takže v něm nejste zcela v bezpečí. Cove může být také zničen, čímž ztratí svůj zlatý lesk
Cascade (C) — 150 kreditů, 1 charge
- Harbor spustí vodní vlnu, která se valí kupředu i skrze zdi, přičemž zasažení hráči jsou zpomaleni. Cascade se pohybuje po stanovené cestě, můžete ji ale kdykoli zastavit, což umožňuje kreativní využití pro netradiční úhly. Při útoku může poskytnout pohyblivý kryt, který usnadňuje pohyb kupředu
- Kaskáda neblokuje kulky, takže si musíte dávat pozor, abyste za ní nebyli sestřeleni. Také zpomaluje hráče, kteří jí procházejí, ale stejně jako u High Tide platí, že zpomalení netrvá dlouho
Reckoning (X) — 7 ultimate orbů
- Agent vybaví svůj artefakt plnou silou a na velké ploše utvoří gejzír. Nepřátelští hráči v oblasti jsou terčem postupných zásahů. Chycení hráči jsou otřeseni, proto je třeba se mu vyhnout
- Reckoning vypadá jako skvělý nástroj pro vyklízení položišť, podobně jako Rolling Thunder (Breach) a Nightfall (Fade). Otřesení nepřátelé navíc budou mít nad hlavami velmi nápadný zlatý a fialový chochol, který sahá až k obloze a odhaluje jejich polohu, i když jsou ukryti