Skoro to vypadá, že od uvedení Overwatch 2 doprovází hru samé problémy, ať už jde o ty s přihlašováním, cheatery nebo o dlouhé čekání. Přesto je hra velice populární a potíže se na obzoru objevují i nadále. Hodnocený režim prošel několika úpravami od prvního dílu, vývojáři se nechali inspirovat po vzoru League of Legends, ale nedotáhli jej k dokonalosti a hráči požadují řešení. To však nepřichází.
Z Blizzardu sice původně prohlásili, že opravili závadu, která způsobovala, že se kvalifikovaní hráči umístili mnohem níže, než by jinak měli. Od té doby se ale vyskytlo mnoho přetrvávajících problémů. Stále více hráčů dokumentuje případy, kdy se v Top 500 hrách objevují ranky jako gold či platinum, takže přirozeně ztrácejí důvěru v matchmaking, který to má na starost.
I'm totally willing to believe that I'm terrible and playing badly but I don't remember the last time that I had so many games that I just felt powerless to affect the outcome of or where my contributions felt meaningless while my teammates sniff glue
— SVB (@OW_SVB) November 8, 2022
Jedna z populárních osobností hrajících OW2, SVB, hru chválila i shazovala. „Hra je sice tak dobrá, jako nikdy předtím, a přesto, bohužel, matchmaking je tak ŠPATNÝ jako nikdy předtím. Dokonce i v posledních dnech OW1, kdy jsme měli platiny a top 500 ve stejné lobby, byly zápasy „vyrovnanější“ než nyní.“ Pokračoval vysvětlováním, jak mnoho z jeho příspěvků k výsledkům zápasů se zdálo být „zbytečných“, přičemž hry byly naprostým fiaskem kvůli samotným spoluhráčům.
To vše se rozrostlo zároveň i na Reddit a celá komunita požaduje odpovědi na to, co se s hodnoceným režimem bude dít, a co vývojáři hodlají s problémem dělat. Ti poznamenali, že plánují „vylepšit Competitive“ a sledují zpětnou vazbu od hráčů. Faktem tedy zůstává, že hráči neví nic o chystaném řešení. Doufejme, že před začátkem druhé sezóny, tedy 6. prosince, a představením nejnovějšího hrdiny, Ramattry, získáme spoustu aktualizací o budoucnosti hodnoceného režimu.