Největším rozdílem bude rychlost - konkrétně kolik kulek pošle nepřítele k zemi. Na blízkou vzdálenost hráči rozdíl po nové aktualizaci nepocítí. S oběma M4 budou stačit dvě rány (pokud jedna zasáhne hlavu). U M4A1-S do hrudi protivníka usmrtí čtyři kulky, M4A4 kulek pět.
Jak lze vyčíst z grafu níže, role obou zbraní se ale s přibývající vzdáleností mění. Silencovaná M4 už potřebuje pět kulek do hrudi přibližně od džungle do connectoru na Mirage. U headshotů je pád damage ještě mnohem výraznější.
99 damage na dvě rány i s headshotem dá M4A1-S na vzdálenost mezi CT a rampou na Mirage. U M4A4 nastává stejná situace až mezi dveřmi na midu a T spawnem na mapě Dust2.
V krajním případě už s M4A1-S nemusí stačit ani pět kulek, konkrétně z pitu na goose, opět na Dustu. Taková situace ale nastane jen ojediněle.
Jak se změny odrazí na podílu využívanosti obou zbraní ještě nelze přesně odhadnout. Další příklady toho, kdy už bude z M4A1-S pět výstřelů, sepsal na Twitteru Nick Todd.
Spots on maps that require 5 shots to the chest with the A1-S, no longer making it „faster“ than the A4, a thread 🧵.
— Nick Todd 🦁 (@LionCS_) November 21, 2022
It's surprisingly close when put in real world examples, enough to convince people to switch?
Mirage: pic.twitter.com/ERyhF0VttN