Fáze, kterou si Valorant momentálně prochází, je dlouhým a náročným obdobím. Navzdory tomu, že je jedním z nejsledovanějších FPS titulů a hostí milionové turnaje, tak stále není tím „základem“, který by měl mít každý ve své sbírce. Alespoň to je názor komunity.
„Valorant je skvělý, ale potřebuje několik klíčových změn, aby se stal top tier FPS hrou,“ bylo hlavní poselství rozsáhlé debaty. Ta se dotkla těch největších problémů Valorantu. Které jsou podle běžných hráčů ty hlavní?
Jedním ze známých problémů, který se prolíná od titulu k titulu, je smurfing. Lepší hráči se připojí do zápasu proti nižším divizím a překazí jakoukoli kompetitivnost. Zábava je pryč, hrát proti smurfovi je jednoduše na nic. V letních měsících se rozjely rozhovory o tom, jak smurfing ve Valorantu co nejvíce omezit. Vývojáři v Riot Games ale stále řešení nenalezli.
Jako již tradičně se mluví také o tick ratu na serverech. Tato konverzace bude především pro hráče CS:GO déjà vu. Přesnější zaznamenávání zásahů je jednou z největších výhod webů třetích stran, nejznámějším příkladem je FACEIT právě v Counter-Striku.
Valorant má 128 tick rate. Jenže herní servery nejsou vždy dostatečně kvalitní, aby podobnou zátěž zvládly. Navíc nejde o opravdový 128 tick rate, nýbrž o interpolovaný 32 tick. Často se tak stane, že rány, které by měly zasáhnout svůj cíl, letí mimo.
Nelze předpokládat, že se toto nastavení Riot Games změní. Současný setup je totiž pro většinu hráčů dostačující a pro samotnou firmu profitující.
Seznam žádostí obsahoval snad vše od úprav zbraní přes přidání nových až po zavedení dalších herních módů. A vylepšení těch stávajících, především pak Deathmatche. Ten je ve Valorantu často kritizovaný, největším problémem hráčů jsou místa spawnu a nedostatek map pro DM.
Hráči porovnávají svou oblíbenou střílečku s Counter-Strikem. Možností Deathmatche je díky komunitním serveru nespočet, například Pistol Only. Právě komunitní servery jsou něčím, o čem hráči od začátku Valorantu diskutují, a co si pro svou hru přejí. Jenže zkušenosti s Riot Games napovídají spíše tomu, že se nic podobného do jejich FPS nedostane.
Pokračuje i nekonečný souboj mezi Phantomem a Vandalem. Najdou se tací, kteří věří, že obě zbraně jsou perfektně vybalancované. Další podstatná část herní základny ale věří, že by měla být jedna z nich vylepšena. Jde o jednu z debat, která zřejmě nikdy neskončí.