Nebývá zvykem, že je komunita při každé nové změně hry nadšená. Spíše naopak. Víkendový update ke konci roku se ale, zdá se, povedl. Sice se nejedná o drastické změny, ale pro celkový gameplay jsou velmi důležité.
V první řádě vývojáři přinesli opravy na nově přidanou mapu Anubis. Odebráno bylo několik neviditelných pixelů, skrze něž nešlo v blízkosti zdi hodit granát, a také bylo odstraněno propadávání zbraní skrz podlahu. Hráči sice objevují stále další nedostatky, do Majoru je však stále dost času. Dále bychom měli pocítit vyšší FPS pro lepší herní zážitek.
O něco větších změn, tentokrát už těch technických, se dočkal Ancient. Podobně jako nedávno na mapě Inferno, se i tady zvětšil rádius výbuchu bomby, nejdůležitější změna ale padla na CT spawnu. Prodloužen byl totiž o několik metrů dozadu, což obránce zpomalí o celou jednu vteřinu. To by mělo mít za následek větší vybalancování mapy, protože většinou byli CT hráči na každé straně mapy dříve než soupeři.
Druhou velkou změnou je B site. Ten se více rozšířil, čímž se kompletně změní různé úhly na bránění, a také je teď nově vidět na rampu už z prostoru „longu“. Dle reakcí profesionálních hráčů se update povedl, což potvrzují i dva vybrané tweety níže. Veškeré změny si můžete přečíst na oficiálním blogu.
Huge ancient update.
— Nicolai Reedtz (@dev1ce) December 16, 2022
Looks pretty cool but CT spawn a bit too far back. Nevertheless very nice change 🥰
Meta will change completely
pretty cool ancient update right😏, i like the 1s delay for cts
— SHOCK (@shockjjj) December 17, 2022
gonna be interesting and more balanced finally i guess