Stejně jako start nové sezóny v League of Legends, i Valorant dokáže vytvořit u fanoušků a hráčů pořádný hype. Tým, jenž se podílí na tvorbě animovaných videí, je pravděpodobně populárnější než všechny týmy balanční, start 6. epizody je toho důkazem. Odhoďme teď stranou všechny úpravy, které hráče čekají v nadcházejícím patchi, protože filmové zpracování příběhu REVELATION se opět trefilo do černého.
Ve videu se rozvíjí zápletka mezi agenty z planet Alpha a Omega, přičemž několik z nich se také dočkalo herecké premiéry. „Konečně poprvé vidíme Omena a neumírajícího Cyphera. Ten film je perfektní,“ vychvalují si fanoušci v komentářích. Zároveň se ve videu dočkáme prvního pohledu na novou mapu. Lotus je nejnovějším přírůstkem mezi mapami a stejně jako Haven nabídne tři položiště na Spike. Novinkou budou zničitelné tajné dveře a také několik rotačních stěn, což je specialita právě této nové mapy.
Lotus ale do hry nemíří samotný, nadešel totiž čas i na dlouho očekávaný návrat Splitu. Provedených změn je nespočet, kámen nezůstal na kameni a oba sity se proměnily v mnoha ohledech, včetně většiny zákoutí a objektů. Celkově by se měla vyrovnat síla pro oba týmy, což byl v minulosti ten největší problém. Split a Lotus nahradí dvojici map Bind a Breeze, které se pravděpodobně dočkají podobných úprav.
Here are all the changes you can expect when Split returns to Competitive Queue in Patch 6.0 next week.
— VALORANT (@PlayVALORANT) January 6, 2023
-A Main and A Tower before/after pic.twitter.com/ekVb0wsE6W
Patch 6.0 bude obsahovat ale i jeden nerf pro Omena. Někteří jeho hráči zjistili, že Dark Cover se dá mnohdy použít pouze jako jednosměrný. To s sebou přinášelo bugy například v texturách zdí, které dovolovaly vytvořit smoke v místech, kde by to mělo být nemožné. Proto nyní Dark Cover umístěný uvnitř zdí klesne do výšky nejbližší země. Jedná se sice o nepatrnou změnu, ale vliv na hru by mohl mít dostačující.
Úpravy se dočkal také výpočet hodnocení v kompetitivním režimu. Zisky a ztráty budou záviset o něco více čistě na výhře/prohře a o něco méně na rozdílu kol. Získané hodnocení bude nově více záviset na individuálním výkonu. Tyto změny byly provedeny za účelem, aby na jednostranných zápasech záleželo méně než dříve. Hráči, kteří stále podávají dobré výkony, přestože jejich tým prohrává, by měli mít svůj RR penalizovaný mnohem méně, než kdyby se v každém zápase pohybovali poblíž spodní části žebříčku. Teoreticky by to mělo vést k tomu, že hráči, kteří trvale hrají dobře, budou odměněni více než dříve.
Nejnovější update s největší pravděpodobností můžeme očekávat 12. ledna. Už se těšíte na nové mapy?