Všichni to známe. Když hráč vystřelí, chvíli trvá, než se vstup dostane k serveru. Právě proto VALORANT implementuje serverové převíjení. Když server určí, kam výstřel míří, přetočí pozice postav kolem kulky tak, aby odpovídaly jejich umístění v době, kdy byl výstřel původně vypálen. Nalezení správného limitu pro maximální přetočení je důležité. To vede k upravení maximálního limitu přetáčení z 200 na 140 ms.
Ve hrách, kde je ping všech nízký, byste si neměli této změny ani všimnout. V ostatních případech bude dopad nepatrný a většina z vás si rozdílu nevšimne. Očekávejte proto následující změny ve vzorcích hry:
- Hraní proti hráčům s vysokým pingem by mělo být znatelné například při postřelení poté, co jste se přesunuli za kryt dříve, než vás dostihla vypálená kulka
- Hráči, kteří hrají s vysokým pingem, mohou začít pociťovat nepřesnost registrace zásahů
Stinger se dočkal úprav
Už je to spíše faktem, že Stinger je vzhledem ke své ceně až příliš silný na střední až dlouhé vzdálenosti. Force nákup Heavy Armorů a Stingerů ve 2. i 3. kole byl příliš efektivní a postrádal vhodné nuance a ekonomické kompromisy. Cena proto jde nahoru, takže si jej nemohou dovolit za hubičku jako předtím.
- Cena zvýšena ze 950 na 1100
- Poškození se změnilo:
- Dříve:
- 27 poškození na kulku (0 - 20 m)
- 25 poškození na kulku (20+ m)
- Nyní:
- 27 poškození na kulku (0 - 15 m)
- 23 poškození na kulku (15+ m)
- Dříve:
Agenti
- Potenciálně opravená chyba, kdy KAY/O a jeho nůž Zero/point (E) neukazoval správně nepřátele
- Hledání cesty bylo vylepšeno na Boom Botu (C) Raze při pronásledování nepřítele. Nyní může důsledněji vyskakovat do malých výšek a bude tak činit plynulejším pohybem
- Opravena chyba, kdy Boom Bot (C) uvízl ve zdi a rychle se třásl, zatímco vydával hlasitý zvuk. Nyní se obvyklým způsobem odrazí od zdi
- Opravena chyba, kdy se Yorův Fakeout (C) mohl zaseknout ve vzduchu na různých místech
- Opravená chyba, kdy Cypherova ultimátní schopnost Neural Theft (X) odhalila nepřítele pouze jednou, pokud byl zabit nebo se kolo změnilo během předchozího seslání
- Opravena chyba, která odhalila, že Cypherova ultimátní schopnost Neural Theft (X) byla přerušena, když byl po nasazení zabit
Mapy
- Hráči již nebudou vydávat zvuk kroků při pádu z platformy Lotus B do fontány
- Zvuk dveří Lotusu byl během fáze rotace opět snížen
- Na Lotusu byl opraven problém, kdy se hráči spawnovali na špatné straně bariéry poblíž situ C, pokud stáli na otočných dveřích na kulatém konci
- Na Fracture byla opravena chyba, kdy po skončení fáze nákupu mohl být na obrazovce přilepen odznak „Paul Delmann“
Stinger changes for Patch 6.02:
— VALORANT (@PlayVALORANT) February 4, 2023
Cost increased 950 >>> 1100
Damage Fall-off Change:
27 damage per bullet (0 - 15m)
23 damage per bullet (15m+)
Previously:
27 damage per bullet (0 - 20m)
25 damage per bullet (20m+)