Dýmovnice nové generace
Oblaka kouře budou nově dynamickými objekty, které budou interagovat se vším okolním prostředím a světlem. Aby toho nebylo málo, tak výstřely a výbušné granáty mohou oblaka krátce rozptýlit, nebo dokonce rozšířit. Změny chování dýmu jsou tím nejhlavnějším, čeho si z grafického hlediska mohli hráči v oznamovacím videu všimnout. Nejdůležitějším aspektem ale bude fakt, že všichni každý kouř uvidí stejně.
Přesné a okamžité informace
Už žádný 64 ani 128-tickrate, tiky za sekundu se stanou minulostí. Zatímco dříve servery získávaly informace pouze v určitých časových intervalech, díky nové architektuře se o každém pohybu, výstřelu každé kulky a hození každého granátu dozví okamžitě. Pohyb a střelba tak budou mít vždy stejnou odezvu.
Mapy čistší, jasnější a lepší
Na závěr jsme se dozvěděli tři úrovně mapových změn. Ta nejzákladnější vylepšuje pouze nasvícení a viditelnost hráčů v prostředí. Upgradované mapy využívají nasvícení nového renderovacího systému na Source 2 enginu, což znamená realističtější materiály, světlo a odrazy. A co se týče plně přestavěných map, tak například Overpass byl dokonce od základu přestavěn, aby využil maximální potenciál nového enginu.
Na všechny nové vychytávky nemusíte čekat až do léta, počínaje dneškem totiž začíná Limited Test pro vybrané CS:GO hráče. Třeba se v průběhu času poštěstí právě i vám. Omezené testování upgradu CS:GO na hru Counter-Strike 2 se soustředí jen na část funkcí, aby byly do léta vyřešeny ty největší problémy, ale v rukávu toho má Valve ještě více. Vydržet musíme maximálně pár měsíců, než se dočkáme startu nové éry.